Cig dalszy przygd spasionego elektryka

Data: 2013-09-30 08:54:41
Autor: Marek Woydak
Cig dalszy przygd spasionego elektryka

Już pod koniec września ukaże się najnowsza książka Sławomira Cenckiewicza,
w której historyk ujawnia nowe i często długo skrywane fakty dotyczące
przeszłości Lecha Wałęsy i rozprawia się z jego mitem.

Na wieść o nowej książce Sławomira Cenckiewicza, Lech Wałęsa wielokrotnie
atakował historyka na swoim blogu.

„Takie zniewagi nie mogą być darowane. Za krzywdy jakie mi wyrządziłeś
zapłacisz Cenckiewicz” - napisał Wałęsa 24 lutego 2012 r.
 Z autorem książki „Wałęsa – człowiek z teczki” rozmawiał Rafał Dudkiewicz,
całą rozmowę można obejrzeć na vod.gazetapolska.pl. Sławomir Cenckiewicz
ujawnia kulisy dotarcia do dokumentu z czechosłowackiego MSW o
„agenturalnej przeszłości Wałęsy”, który stał się podstawą wszczęcia nowego
postępowania dowodowego w sądzie.

Pytany o to, dlaczego napisał kolejną książkę o Lechu Wałęsie historyk
odpowiada:

- Jeśli nie ja to kto? Kto napisze książkę w oparciu o materiały,
informacje, świadków. Innymi słowy w oparciu o nowe fakty, które pojawiły
się po 2008 roju. Gdyby tak było że jest jakaś kolejka badaczy lub
historyków, którzy zajmują się Lechem Wałęsą, to ja bym nie musiał tego
robić. Gdyby tak było, to ci badacze ustawiliby się w kolejce i chcieliby
pomóc Krzysztofowi Wyszkowskiemu, który niesłusznie jest skazywany przez
sądy III RP za to że twierdzi, że Lech Wałęsa był agentem SB. (...) Moja
książka jest w dużej mierze efektem tej pracy, która jest spowodowana
krzywdą Wyszkowskiego. Człowiek, który jest skazywany za stwierdzenie tylko
tego, co ja wielokrotnie napisałem, chociażby z Piotrem Gontarczykiem w
książce „SB a Lech Wałęsa” musi znaleźć obronę wśród historyków. Krzysztof
Wyszkowski jej nie znalazł i jestem jedynym człowiekiem który mu w tym
pomaga – tłumaczy Sławomir Cenckiewicz.
 Najnowsza książka Sławomira Cenckiewicza o Lechu Wałęsie ukaże się już pod
koniec września.

Jak wynika z zapewnień wydawcy „tak demaskatorskiej książki o Lechu Wałęsie
jeszcze nie było! Ostry, odkrywczy i nowatorski publicystyczno-historyczny
pamflet będący odpowiedzią na zalew kłamstwa o „naszej ikonie”. Kontrapunkt
do filmu Andrzeja Wajdy! ”.

Data: 2013-09-30 16:32:28
Autor: Marek VVoydak
Ciąg dalszy przygód spasionego elektryka

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1252732912ftk.zkk6ey2d4qrx.dlg@40tude.net...

[...]

Złodzieju, nie podszywaj się podemnie bo zgłoszę władzom!

Marek VVojdak

Cig dalszy przygd spasionego elektryka