Ciąg dalszy rejestracji numerów ...

Data: 2016-10-06 23:18:28
Autor: re
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...
Data: 2016-10-06 14:28:23
Autor: Kris
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...
W dniu czwartek, 6 października 2016 23:18:31 UTC+2 użytkownik re napisał:
http://niusy.pl/9tv

:-)

Rozwiniesz?

Data: 2016-10-07 00:57:55
Autor: re
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...

Użytkownik "Kris"

http://niusy.pl/9tv

:-)

Rozwiniesz?

-- -
No rejestracja :-)

Portal OLX rejestruje i został zjechany przez użytkowników :-)

Data: 2016-10-07 09:49:02
Autor: Kris
W dniu piątek, 7 października 2016 00:57:58 UTC+2 użytkownik re napisał:

No rejestracja :-)

Portal OLX rejestruje i został zjechany przez użytkowników :-)
Nie rejestruje a weryfikuje nr tel. Mała różnica.
Normalnemu użytkownikowi olx w niczym to nie przeszkodzi i zajmie 2min, Tobie zapewne taka weryfikacja zajmie 2dni i kolejny wątek z tego będzie(vide list w In Post, rejestracja prepaida).

Data: 2016-10-07 18:59:29
Autor: re
[...]

Jak może weryfikować numer, którego nie podano ??? Czytać nie umiesz i tyle.

[...]
Mnie jeszcze nie pojebało by podawać OLXowi numer osobistego telefonu, ale pewnie mnie zaraz oświecisz, że do czegoś jest to potrzebne.

Data: 2016-10-07 12:05:29
Autor: Kris
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...
W dniu piątek, 7 października 2016 18:59:33 UTC+2 użytkownik re napisał
Mnie jeszcze nie pojebało by podawać OLXowi numer osobistego telefonu, ale pewnie mnie zaraz oświecisz, że do czegoś jest to potrzebne.
Kilkadziesiąt przedmiotów na olx już sprzedałem. Nr "osobistego telefonu" zawsze podawałem. Do czego potrzebne? Żeby kupujący zadzwonił np i jak się dogadamy to podaję mu adres i podjeżdża po kupiony przedmiot.
A tak z ciekawości- co to jest "nr osobistego telefonu"?
Ja mam jeden nr tel od nastu lat w abo na moje dane i podaję go na olx, allegro i wszędzie tam gdzie uważam że trzeba. SMS z kodami jednorazowymi z banku na ten sam nr dostaje tak i samo w paypalu ten nr jest. Łapie się to na "osobisty..."

Data: 2016-10-07 21:23:25
Autor: re
[...]

Nie, ale głupi jesteś :-)

Data: 2016-10-08 07:48:46
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Kris
naskrobał(a):

A tak z ciekawości- co to jest "nr osobistego telefonu"?

Ja pod "osobisty" podciągnąłbym mój numer z ABO. Do yamisycyania na OLX i
innzch portalach spryedajnzch mam numer "kartowy", włączam go na czas
aukcji/ogłoszenia itp. Po co? Ano zarówno na OLX jak i innych portalach
masa botów przeczesuje treść właśnie w poszukiwaniu numerów telefonów, i
zazwyczaj tuż po umieszczeniu ogłoszenia zaczynają się dziac cuda z różnego
rodzaju SMSami ofertowymi typu "wyglałeś talon na kurwę i balon, odeslij
TAK a wyślemy ci rodzinę cygańską w gratisie". Na ABO nie dałbym rady
odfiltrować tego całego szajsu, a kartę wyłączam jak tylko aukcja się
skończy i po kłopocie, boty z czasem "zapominają" o numerze i spoko loco.
--
....::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

Data: 2016-10-08 13:53:02
Autor: re
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..."

[...]

Otóż to. Podając telefon kontaktowy trzeba się liczyć z tym, że może zostać niemal dowolnie wykorzystany więc chcąc mieć względny spokój nie ma sensu podawać swojego osobistego telefonu.

Data: 2016-10-13 12:05:00
Autor: Kris
W dniu sobota, 8 października 2016 07:48:49 UTC+2 użytkownik ...:::WISKOLER:::... napisał:
> [...]

odfiltrować tego całego szajsu, a kartę wyłączam jak tylko aukcja się
skończy i po kłopocie, boty z czasem "zapominają" o numerze i spoko loco.
Dzielnie walczycie z problemami nieznanymi osobom normalnie używających telefonu.
M?j osobisty nr na abonament ma już chyba 16 lat, jak pisałem wcześniej wszędzie gdzie trzeba go podaję, na olx co miesiąc kilka rzeczy wystawiam, na allegro wiecej jeszcze(nr podany otwartym tekstem w treści aukcji/ogłoszeń, jak zmieniają się lokatorzy to i na r?żnych gratkach i "nieruchomościach" ten nr podaję. Do tego bank, ubezpieczyciele, i inni uslugodawcy+ urzędy. Może ze dwa smsy na tydzień dostaję śmieciowe i z raz na tydzień inni spamerzy dzwonią. Uciążliwość znikoma więc

Data: 2016-10-13 21:40:07
Autor: re
> [...]

M?j osobisty nr na abonament ma już chyba 16 lat, jak pisałem wcześniej wszędzie gdzie trzeba go podaję, na olx co miesiąc kilka rzeczy wystawiam, na allegro wiecej jeszcze(nr podany otwartym tekstem w treści aukcji/ogłoszeń, jak zmieniają się lokatorzy to i na r?żnych gratkach i "nieruchomościach" ten nr podaję. Do tego bank, ubezpieczyciele, i inni uslugodawcy+ urzędy. Może ze dwa smsy na tydzień dostaję śmieciowe i z raz na tydzień inni spamerzy dzwonią. Uciążliwość znikoma więc
No widzisz, sam piszesz, że dostajesz śmieci a wmawiasz innym problem

Data: 2016-10-13 13:00:08
Autor: Kris
W dniu czwartek, 13 października 2016 21:40:10 UTC+2 użytkownik re napisał:
No widzisz, sam piszesz, że dostajesz śmieci a wmawiasz innym problem
Ty naprawdę masz jakieś problemy które innych omijają albo nie potrafisz normalnie załatwić zwyczajnych spraw. Skasowanie 4sms?w miesięcznie i podziękowanie za niechcianą ofertę raz w tygodniu to problem? No ale jak ktoś miał problem z normalnym odebraniem avizowanej przesyłki i rejestracją numeru chociażby?

Data: 2016-10-07 17:20:04
Autor: Robert Tomasik
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...

No rejestracja :-)
Portal OLX rejestruje i został zjechany przez użytkowników :-)

Ciekawe kto narzeka. Chyba oszuści, bo im to utrudnia życie. Inna
sprawa, ze w wypadku fraudu osoby świadczące usługi rejestracji
telefonów na swoje dane mogą się lekko zdziwić :-)

Data: 2016-10-07 18:12:30
Autor: Poldek
[...]

Jeszcze za wcześnie. Dopiero w przyszłym roku, kiedy niezarejestrowane numery zostaną wyłączone i zaczną się fraudy na konto "słupów", dopiero wtedy zaczną kapować, jak się na własną prośbę wpieprzyli w kłopoty.

Data: 2016-10-07 18:34:03
Autor: re
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...

Użytkownik "Poldek"

[...]

Strach telefonu używać. Może dam Ci pełnomocnictwo i będziesz za mnie korzystał by mi czasem się coś nie przytrafiło.

Data: 2016-10-07 18:32:37
Autor: re
Ciąg dalszy rejestracji numerów ...

Użytkownik "Robert Tomasik"

[...]

Idź tam i jako pierwszy wypowiedz się, że to doskonały pomysł bo jesteś uczciwy i chcesz się rejestrować i dupę zawracać innym.

Data: 2016-10-13 20:13:17
Autor: Robert Tomasik
W dniu 07-10-16 o 18:32, re pisze:

[...]

Nigdy nie miałem potrzeby posiadania niezarejestrowanego numeru :-)

Data: 2016-10-13 21:38:36
Autor: re
[...]

To napisz to, co tutaj napisałeś

Ciąg dalszy rejestracji numerów ...