Ciąg pieszo-rowerowy

Data: 2009-05-16 21:53:53
Autor: Ryszard Mikke
Ciąg pieszo-rowerowy
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Nie ogarniam tej kuwety...

Czy ciąg pieszo-rowerowy, taki wspólny, bez rozdzielenia ruchu, oznaczony
znakiem z poziomym podziałem, jest ddr i mam obowiązek go używać, czy też tylko oznacza chodnik, po którym wolno mi jeździć rowerem?

Ta... Czyli na Banacha trzeba iść w zaparte, że znaku nie widziałem...

rmikke

Data: 2009-05-17 09:28:06
Autor: Wojtek
Ciąg pieszo-rowerowy
Ryszard Mikke pisze:
[...]

Dodatkowo - tam jest na tyle chore, że chodnik jest przedzielony na linią. Na pewnym odcinku namalowane są rowery, że to niby pas dla rowerów, ale na pozostałym wcale - więc nie wiadomo po której stronie tej linii jechać.

Wojtek

Data: 2009-05-17 10:38:24
Autor: Szprota aka Stefandora
Ciąg pieszo-rowerowy
Wojtek wrote:
Ryszard Mikke pisze:
[...]

I trzeba dodać, że są tam też zaparkowane samochody.... Piesi i rowerzyści mają tylko jeden pas.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-17 14:30:21
Autor: Krzysztof Olszak
Ciąg pieszo-rowerowy
Wojtek pisze:

[...]

Nie ma to najmniejszego znaczenia, zwroc uwage na znaki pionowe, ktore nie rozdzielaja ruchu rowerow od pieszych - C-13/C16 z linia pozioma.

Krzysztof

Ciąg pieszo-rowerowy