Ciąg pieszo-rowerowy, obowiązek korzystania a brak znaku pionowego

Data: 2010-10-25 08:32:51
Autor: piecia aka dracorp
Ciąg pieszo-rowerowy, obowiązek korzystania a brak znaku pionowego
Witam
Jak to jest w końcu z ciągami pieszo-rowerowymi przy których nie ma znaku C-16/13 ale jest tylko znak poziomy P-23? Jest to wówczas droga pieszo-
rowerowa z której trzeba korzystać czy nie?

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-25 10:41:16
Autor: johnkelly
W dniu 2010-10-25 10:32, piecia aka dracorp pisze:
[...]

Nie. Znak poziomy tylko uzupełnia pionowy.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-10-25 11:23:09
Autor: Mariusz Kruk
Ciąg pieszo-rowerowy, obowiązek korzystania a brak znaku pionowego
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "johnkelly"
[...]

Nie do końca. Rozporządzenie mówi, że poziomy uzupełnia pionowy, ale
tylko w zakresie ostrzegawczych, lub zakazu.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-10-25 11:33:16
Autor: johnkelly
W dniu 2010-10-25 11:23, Mariusz Kruk pisze:

[...]

Tak sterczy w rozporządzeniu ;).

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-10-25 11:40:33
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Poszekej, ale gdzie?
W rozporządzeniu w sprawie znaków i sygnałów drogowych w par.2 ust.6
jest "Znaki poziome odzwierciedlające znaki pionowe ostrzegawcze lub
zakazu stanowią powtórzenie zastosowanych znaków pionowych."

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-10-25 15:34:58
Autor: johnkelly
W dniu 2010-10-25 11:40, Mariusz Kruk pisze:

> [...]
> jest "Znaki poziome odzwierciedlające znaki pionowe ostrzegawcze lub
> zakazu stanowią powtórzenie zastosowanych znaków pionowych."

5.2.9.1 warunków technicznych umieszczania znaków.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-10-25 15:50:51
Autor: Mariusz Kruk
> [...]
> zakazu stanowią powtórzenie zastosowanych znaków pionowych."
5.2.9.1 warunków technicznych umieszczania znaków.

Masz rację.
Ech, trzeba się będzie jeszcze z tym rozporządzeniem (a właściwie
pierdyliardem załączników) przeprosić.
Inna sprawa, że dobre pytanie czy np. któryś z naszych niezmierzonej
mądrości sądów nie stwierdziłby, że brakujące oznakowanie to jedno,
a istnienie DDR to drugie ;-)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-10-25 16:02:51
Autor: johnkelly
W dniu 2010-10-25 15:50, Mariusz Kruk pisze:

[...]

A tu już inna sprawa. Ktoś tu opisywał swoje problemy z wyrokiem, z którego wynikało, że przecież wiedział bo mieszka i jest działaczem.

Jeszcze inna sprawa, że takich wyjątków wynikających z wczytania się w treść jest sporo.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-10-25 16:08:47
Autor: arturbac
[...]

Jak w Rumi powiat likwidował nakaz chodnikowania z chorych rozwiązań to
zdjęto tylko znaki pionowe, przez rok czasu nikt się mnie nie czepił na
ulicy ani tych co pozostali na chodnikach, poza tymi co zostali puknięci
w bok na 'przejazdach rowerowych' ale to inny rodzaj czepienia się ... ;-)

Data: 2010-10-27 23:32:03
Autor: Krzysztof Rudnik
piecia aka dracorp wrote:

Witam
Jak to jest w końcu z ciągami pieszo-rowerowymi przy których nie ma znaku
C-16/13 ale jest tylko znak poziomy P-23? Jest to wĂłwczas droga pieszo-
rowerowa z której trzeba korzystać czy nie?

Ale P-23 oznacza pas ruchu rowerĂłw i nie jest toĹźsamy z Droga dla rowerĂłw.

Data: 2010-10-28 08:57:12
Autor: Bartłomiej Zieliński
Ciąg pieszo-rowerowy, obowiązek korzystania a brak znaku pionowego
Użytkownik Krzysztof Rudnik napisał:
Ale P-23 oznacza pas ruchu rowerów i nie jest tożsamy z Droga dla rowerów.

A jak interpretować oznakowanie, gdy znak pionowy to "pieszy nad rowerzystą", a znaki poziome w miarę wyraźnie oddzielają pas rowerowy od pieszego?

Data: 2010-10-28 09:02:03
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-28 08:57, Bartłomiej Zieliński pisze:
[...]

Znaczy się poziome są nie aktualne.

Data: 2010-10-28 09:11:18
Autor: johnkelly
W dniu 2010-10-28 09:02, arturbac pisze:
[...]

Znaczy się zarządzający ruchem na tej drodze do idioci bez większego pojęcia o temacie.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-10-28 08:32:36
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-10-28, johnkelly wrote:
[...]

No co Ty. Przecież PePi mówił, że to profesjonaliści, w odróżnieniu od
tabunu aktywistĂłw.

Data: 2010-10-28 12:42:35
Autor: johnkelly
W dniu 2010-10-28 10:32, Jan Srzednicki pisze:

[...]

Widocznie mam za mały rozumek by objąć nim głębię profesjonalizmu jaka kryje się za takim i podobnymi oznakowaniem.

Pozdrawiam
Maciej Róşalski

Data: 2010-10-28 10:20:58
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik johnkelly napisał:
Znaczy się zarządzający ruchem na tej drodze do idioci bez większego
pojęcia o temacie.

Za to kilometr dalej jest jeszcze większa ciekawostka. Jest ciąg rowerowy oddzielony od pieszego (znaki poziome), przy czym ten sam odcinek w jedną stronę oznaczony jest znakiem pionowym "pieszy nad rowerem" a drugą stronę "pieszy obok roweru".

Data: 2010-10-28 12:41:34
Autor: johnkelly
W dniu 2010-10-28 10:20, Bartłomiej Zieliński pisze:
[...]

Więc widzisz. Co tam, że znaki oznaczają coś innego, fachowcy żondzom.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-10-28 10:14:51
Autor: Menel
Ciąg pieszo-rowerowy, obowiązek korzystania a brak znaku pionowego
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
trzeba korzystać czy nie?

http://www.menel13.yoyo.pl/znaki.jpg

i czy można przejechać nie zsiadając z rowera?

Data: 2010-10-28 09:41:58
Autor: kaczor1
On 28 Paź, 12:14, "Menel " <mene...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> napisał(a):

> trzeba korzystać czy nie?

http://www.menel13.yoyo.pl/znaki.jpg

i czy można przejechać nie zsiadając z rowera?

Nie, nie można.

Pełno tego.
To taki pomysł speców od organizacji ruchu, aby rowerzysta musiał
zsiąść z roweru,
lub nie miał pierwszeństwa na DDR, gdy tą przecinają na przykład
wyjazdy z posesji.
Nie jest to połyka, lecz celowe działanie mające chronić zdrowie i
życie biednego rowerzysty (tak mogę sobie wyobrazić, argumentacje
autorów tego rozwiązania).
Zza znaku zdaje się wyłaniać hasło "Pieszy rowerzysta, to bezpieczny
rowerzysta"
--
"Both read the Bible day and night, but thou read black where I read
white."

Data: 2010-10-28 12:23:13
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 28 Oct 2010, Menel  wrote:

http://www.menel13.yoyo.pl/znaki.jpg

i czy można przejechać nie zsiadając z rowera?

  Dokąd chcesz "przejechać", skoro dalej jedzie się jezdnią?

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-10-28 14:01:54
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 28 Oct 2010 12:23:13 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

http://www.menel13.yoyo.pl/znaki.jpg
i czy można przejechać nie zsiadając z rowera?

  Dokąd chcesz "przejechać", skoro dalej jedzie się jezdnią?

Sam muszę takie kwiatki z mojego miasta sfotografować. Swoją drogą ciekawe co było na początku. Bo na końcu można się sugerować że to była droga tylko dla rowerów. Ale na znaku D-6b już jest coś innego. No chyba że jest inaczej niż myślę. --
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-28 13:06:48
Autor: Menel
Menel  <menel13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a): > trzeba korzystać czy nie?

http://www.menel13.yoyo.pl/znaki.jpg

i czy można przejechać nie zsiadając z rowera?

Na lewo. Tam jest taki sam zestaw znaków jak po prawej.

Data: 2010-11-03 12:11:30
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 28 Oct 2010 10:14:51 +0000 (UTC), Menel napisał(a):

piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
trzeba korzystać czy nie?

http://www.menel13.yoyo.pl/znaki.jpg

i czy można przejechać nie zsiadając z rowera?

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/8uTi1PsyUOscYvM5l1QYIA?feat=directlink

a czy można... Sam nie wiem co można... ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-11-03 16:41:13
Autor: mihau
On Nov 3, 12:11 pm, Marek 'Qrczak' Potocki <b...@maila.pl> wrote:

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/8uTi1PsyUOscYvM5l1QYIA?feat=direc....

Tam zaraz obok jest jeszcze lepszy kwiatek. Ławka przystankowa jest
ustawiona tak, że siedzący trzymają nogi na DDR.

--
mihau

Data: 2010-11-04 08:01:58
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Wed, 3 Nov 2010 16:41:13 -0700 (PDT), mihau napisał(a):

[...]

Ta... nawet kilka dni temu wrzucałem tu zdjęcie tego cudu.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Ciąg pieszo-rowerowy, obowiązek korzystania a brak znaku pionowego