[OT]Ciągłe jeżdżenie a chodzenie/bieganie

Data: 2013-10-17 13:12:27
Autor: Ignac
[OT]Ciągłe jeżdżenie a chodzenie/bieganie
W dniu czwartek, 17 października 2013 09:35:02 UTC+2 użytkownik piecia aka dracorp napisał:

Czasem sobie pobiegam, nawet dobrze mi to idzie. Kondycja jest tylko nogi nie przyzwyczajone do przeciążeń. Ale to bieganie. Ostatnio się wziąłem za przygotowania do maratonu to i zacząłem dłuższe dystanse. Jednak zawsze po 20km ból kostek, kolan czy też stóp jest nieznośny.

A jak u was jest?

Imo do każdego sportu trzeba mieć odpowiednie warunki fizyczne!
Żeby biegać długodystansowo trzeba mieć warunki kenijczyków-maratończków,
czyli 48kg/170cm.Taki np.Usain Bolt w biegach długich nie miałby najmniejszych
szans.Ja nie biegam ok.72/176,bo uważem ,że nie mam warunków do biegania i
pewnie nie byłbym w stanie przebieć (bez kontuzji)w sezonie 1000 czy 2000 km,
więc wybrałem rower i nie mam kompleksów w stosunku do biegających.
A kto wygrywa toury kolarskie,kolesie do 60kg/175-180cm,i oczywiście
odpowiednia do tego wydolnośc organizmu,a najlepszymi góralami są 52/170.
W kolarstwie tzw.brutalna siła poparta stosowną wagą jest mile widziana
na płaskich etapach,wtedy niejaki Mark Cavendish jest królem,w górach jest
tylko tłem,ale nie ma kompiksów z tego powodu.

Data: 2013-10-17 23:49:45
Autor: 2late
[OT]Ciągłe jeżdżenie a chodzenie/b ieganie
On 17/10/2013 21:12, Ignac wrote:

Ja nie biegam ok.72/176,bo uwaĹźem ,Ĺźe nie mam warunkĂłw do biegania i
pewnie nie byłbym w stanie przebieć (bez kontuzji)w sezonie 1000 czy 2000 km,

Bajer polega na tym, ze to trzeba chciec, kontuzje mina po roku, albo i wczesniej, jak bedziesz odpowiednio dozowal trening. Ale jak od razu bedziesz chcial przebiec 10km co drugi dzien, to nie tedy droga.

Data: 2013-10-18 11:34:17
Autor: Ignac
W dniu piątek, 18 października 2013 00:49:45 UTC+2 użytkownik 2late napisał:
> [...]

Bajer polega na tym, ze to trzeba chciec, kontuzje mina po roku, albo i wczesniej, jak bedziesz odpowiednio dozowal trening. Ale jak od razu bedziesz chcial przebiec 10km co drugi dzien, to nie tedy droga.

Chęci mni nie brakuje,tak jak do jazdy rowerem,tylko zobacz
przez jakie meandry z bieganiem trzeba przejść o których pisze
przykładowo kolega ziemo.
Niedaleko mnie mam taką "sznurówkę"-3km,bez samochodów do jazdy rowerem na której pojawiają się,a raczej znikają po kilku/kilkunastu   podjętych próbach biegacze,przez ponad 10 lat jak tam jeżdżę
nie ma nikogo,kto by z mniejszą lub większą częstotliwością
biegał dłużej niż miesiąc.

Data: 2013-10-18 14:00:56
Autor: Lisciasty
W dniu piątek, 18 października 2013 20:34:17 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

nie ma nikogo,kto by z mniejszą lub większą częstotliwością
biegał dłużej niż miesiąc.

No ileż można biegać w kółko po tych samych 3km? Pierdolca można dostać :> Nic dziwnego, że ludzie zmieniają miejscówkę po miesiącu.

L.

Data: 2013-10-19 05:08:22
Autor: Ignac
W dniu piątek, 18 października 2013 23:00:56 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]

> biegał dłużej niż miesiąc.

No ileż można biegać w kółko po tych samych 3km? Pierdolca można dostać :>

Ok. widzę że miski coś rozdrażnione/markotne przed snem zimowym,
czyżby nie mogły znaleźć wolnej gawry?

Data: 2013-10-18 00:17:54
Autor: Lisciasty
On Thursday, October 17, 2013 10:12:27 PM UTC+2, Ignac wrote:
Imo do każdego sportu trzeba mieć odpowiednie warunki fizyczne! Żeby biegać długodystansowo trzeba mieć warunki kenijczyków-maratończków,
czyli 48kg/170cm.

Coś takiego... Rok temu na maratonie dogonił mnie facet na oko 190 cm, szerszy był ode mnie 2 razy a bandzioch miał wielkości małego kega. Podreptaliśmy chwilę razem, po czym facio odpalił sandały i uciekł. Chyba nie wiedział, że nie ma odpowiednich warunków do biegania :]

L.

Data: 2013-10-18 10:23:07
Autor: bans
W dniu 2013-10-18 09:17, Lisciasty pisze:

Chyba nie wiedział, że nie ma odpowiednich warunków do biegania :]

To było wyjątkowo chamskie z jego strony, tak bezczelnie nie stosować się do zasad Ignaca!

--
bans

Data: 2013-10-18 11:33:48
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 18 Oct 2013, bans wrote:

To było wyjątkowo chamskie z jego strony, tak bezczelnie nie stosować się do zasad Ignaca!

  Ale tak od zawsze powstawały wynalazki i odkrycia.
  Wszyscy wiedzą że się nie da albo czegoś nie ma.
  A jeden niedouczony nie wie i robi albo znajduje...
  ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-11-20 03:51:08
Autor: aldonakonrad2
W dniu piątek, 18 października 2013 09:17:54 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]

Coś takiego... Rok temu na maratonie dogonił mnie facet na oko 190 cm, szerszy był ode mnie 2 razy a bandzioch miał wielkości małego kega. Podreptaliśmy chwilę razem, po czym facio odpalił sandały i uciekł. Chyba nie wiedział, że nie ma odpowiednich warunków do biegania :]

:) chyba nie. myślę, że to kwestia biegania, biegania i jeszcze raz biegania. Jeśli się chce to się może :)

Data: 2013-11-20 13:02:44
Autor: bans
W dniu 2013-11-20 12:51, aldonakonrad2@gmail.com pisze:

:) chyba nie. myślę, że to kwestia biegania, biegania i jeszcze raz biegania. Jeśli się chce to się może :)

Czy ty i użytkownik Ignac jesteście krewnymi?

--
bans

Data: 2013-10-18 07:58:03
Autor: bans
W dniu 2013-10-17 22:12, Ignac pisze:

Imo do każdego sportu trzeba mieć odpowiednie warunki fizyczne!

Owszem, jeśli chcesz być w światowej czołówce. Ale nikt tu o tym nie pisze.

Żeby biegać długodystansowo trzeba mieć warunki kenijczyków-maratończków,
czyli 48kg/170cm.

I znów, jak maniak budujesz sobie w głowie jakąś teorię, naczytałeś się w internecie ogólników, połowy z nich nie zrozumiałeś i błaźnisz się publicznie. Jak zwykle zresztą.

Taki np.Usain Bolt w biegach długich nie miałby najmniejszych
szans.

Znów ogólnik.
Z kim?
Z Bekele nie miałby, a mnie załatwiłby bez problemu.

Ja nie biegam ok.72/176,

Ja 72/178

bo uważem ,że nie mam warunków do biegania i
pewnie nie byłbym w stanie przebieć (bez kontuzji)w sezonie 1000 czy 2000 km,

3 x w tygodniu po 10km czyli 1500km w roku - i co? Właśnie twoja teoria rozpadła się jak domek z kart.

Wracasz do KF (sam tam siedzisz...)

--
bans

Data: 2013-10-18 02:23:12
Autor: Ignac
W dniu piątek, 18 października 2013 07:58:03 UTC+2 użytkownik bans napisał:

Wracasz do KF (sam tam siedzisz...)

No a ja miałem takie dobre zdanie o Tobie !

[OT]Ciągłe jeżdżenie a chodzenie/bieganie