Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie

Data: 2013-11-29 08:53:42
Autor: Chris
Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
animka nabazgrał(a):

Pan na infolinii podał mi złe dane do wpisania w telefonie i jeszcze gorzej sobie zaszkodziłam.

C.H. Sadyba tam masz punkt Play i tam siÄ™ pytaj, masz do nich 500m :)

Data: 2013-11-29 14:03:29
Autor: animka
W dniu 2013-11-29 08:53, Chris pisze:
animka nabazgrał(a):

Pan na infolinii podał mi złe dane do wpisania w telefonie i jeszcze
gorzej sobie zaszkodziłam.

C.H. Sadyba tam masz punkt Play i tam siÄ™ pytaj, masz do nich 500m :)

Już od lat nie ma. Teraz mam najbliżej na PL Konstytucji.
Fakt, że już nie trzeba, już wszystko ok - jak narazie :-)

--
animka

Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie