Ciągłe przemęcznie po maratonie

Data: 2011-07-29 09:46:31
Autor: Jacek
Ciągłe przemęcznie po maratonie

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2011.07.28.09.39.06dracorp.one.pl...
Witam

Jakieś 3 tygodnie temu byłem na maratonie szosowym w Istebnej.

No i ostatnio ciągle narzekam na kiepską kondycję, ostatnio jak jechałem
30km to całą drogę ciężko oddychałem, pomimo że jechałem poniżej 30km/h.

witam
Bylem na tym wyscigu robic zdjecia
Wyjechalem z Bielska(rowerem) przez Klimczok i podjechalem na przelecz Salmopolska
Tam kilkanascie zdjec moze kilkadziesiat i mysle sobie ze zrobie na mecie
Zjechalem do Wisly a tam jakos skrecilem wczesniej ze podjechalem przez Przyslup
Na mecie znow troche zdjec i jako ze na zjezdzie z Przyslupa zginelo mi sporo rzeczy a szczegolenie pompka
Pojechalem asfaltem do Wisly,przez przelecz do szczyrku i do Bielska
Okazalo sie ze nogi bola wieczor jak po zadnym maratonie
Raz probowalem rozjezdzic raz odpoczywalem ale caly czas bola
Na maratonach spadlem o kilkadziesiat miejsc
Na szczescie jakby juz zaczelo sie poprawiac
Ja z poczatku kladlem na karb trwajacego u mnie leczenia z mcnymi skutkami ubocznymi
ale to chyba bylo zwykle przesilenie
Chyba bardzo chcialem zdazyc na mete przed kolegami i pojechalem za szybko

pozdrawiam
Jacek

Ciągłe przemęcznie po maratonie