Ciągłość przeglądu technicznego

Data: 2009-07-28 00:18:17
Autor: morghul
Ciągłość przeglądu technicznego
Witam,
czy prawo określa obowiązek posiadania w dowodzie rejestracyjnym pojazdu ciągłości przeglądów technicznych?

Mam taką sytuację że jest sobie zarejestrowane auto które posiada przegląd który się właśnie kończy ale nie jest wbity do dowodu. Właściciel woził ze sobą zaświadczenie ze stacji diagnostycznej tylko w razie kontroli bo auto miało przegląd na drugim końcu polski robiony jeszcze na tymczasowym dowodzie a potem wyjechało i przegląd nie został wbity do stałego dowodu. Diagności z innej stacji nie chcieli wbić (czemu się nie dziwię zresztą) wiec auto ma ostatni przegląd wpisany ważny do 30 lipca 2008, potem papierek do 30 lipca 2009 a teraz nie będzie problemu żeby wbili przegląd od 30 lipca 2009 na rok? W dowodzie będzie roczna "dziura" przeglądowa...

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi

--

Dawid

Data: 2009-07-28 00:21:00
Autor: Rafał \"SP\" Gil
morghul pisze:

czy prawo określa obowiązek posiadania w dowodzie rejestracyjnym pojazdu ciągłości przeglądów technicznych?

Nie ma obowiąazku ciągłości przeglądu. Jest obowiązek ciągłości OC

Data: 2009-07-28 00:56:47
Autor: zinek

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:h4l98f$43u$2inews.gazeta.pl...
morghul pisze:

czy prawo określa obowiązek posiadania w dowodzie rejestracyjnym pojazdu ciągłości przeglądów technicznych?

Nie ma obowiąazku ciągłości przeglądu. Jest obowiązek ciągłości OC

dokladnie.
przeglad moze nie miec ciaglosci - pozostaje pytanie jak dojedziesz do diagnosty bez przegladu ;)

Data: 2009-07-28 01:08:40
Autor: Jackare
[...]

No przecież pisze że ma zaśwadczenie z SKP

Data: 2009-07-28 08:30:24
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:h4lc11$d0b$1mx1.internetia.pl...

przeglad moze nie miec ciaglosci - pozostaje pytanie jak dojedziesz do diagnosty bez przegladu ;)

normalnie.
na lawecie :)

Cyprian Prochot

Data: 2009-07-28 09:03:00
Autor: kogutek
> [...]

dokladnie.
przeglad moze nie miec ciaglosci - pozostaje pytanie jak dojedziesz do diagnosty bez przegladu ;)

Normalnie. Wsiądzie, odpali i pojedzie. A za trzy miesiące przeczyta że stacja
nie miała czegoś tam i nie ma przeglądu. Dlatego nie jeżdżę na przeglądy. Lepiej
ci wypłochu.    --

Data: 2009-07-28 20:31:55
Autor: zinek

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000662.4a6ea2a4newsgate.onet.pl...

> [...]

nie miała czegoś tam i nie ma przeglądu. Dlatego nie jeżdżę na przeglądy. Lepiej

Twoj podpis mowi wszystko ;)

Data: 2009-07-28 12:54:03
Autor: Maciek \"Sołtys\"
zinek pisze:

dokladnie.
przeglad moze nie miec ciaglosci - pozostaje pytanie jak dojedziesz do diagnosty bez przegladu ;)

samochód jeździ identycznie jak z przeglądem. Nic się nie zmienia.
Sprawdzone przy jeżdżeniu przez 1,5 miesiąca bez ważnego z powodu zapomnienia.
Diagnosta wzruszył ramionami i powiedział. cyt "w dupie to mam".

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-07-28 12:56:53
Autor: kogutek
zinek pisze:

> [...]
Sprawdzone przy jeżdżeniu przez 1,5 miesiąca bez ważnego z powodu zapomnienia.
Diagnosta wzruszył ramionami i powiedział. cyt "w dupie to mam".

Czasami nawet jeździ lepiej. Bo za cenę przeglądu można jakąś małą naprawę zrobić. --

Data: 2009-07-28 23:34:04
Autor: Lukasz
[...]

Lub komuś innemu, bo nawet jak nie Twoja wina OC nic nie pokryje.

Data: 2009-07-28 22:24:35
Autor: badzio
On 28 Lip, 23:34, "Lukasz" <lukas...@op.pl> wrote:
Lub komuś innemu, bo nawet jak nie Twoja wina OC nic nie pokryje.

Czyje OC nie pokryje? Sprawcy? Podaj prosze podstawe prawna.

Data: 2009-07-29 08:51:44
Autor: kogutek
Ciągłośćprzeglądu technicznego
On 28 Lip, 23:34, "Lukasz" <lukas...@op.pl> wrote:
> Lub komuś innemu, bo nawet jak nie Twoja wina OC nic nie pokryje.

Czyje OC nie pokryje? Sprawcy? Podaj prosze podstawe prawna.
Po co pytasz. Przecież widzisz że to jakiś mitoman. --

Data: 2009-07-28 20:34:28
Autor: zinek

Użytkownik ""Maciek \"Sołtys\""" <soltys_3@op.pl> napisał w wiadomości news:h4mlc5$s4l$1inews.gazeta.pl...
zinek pisze:

dokladnie.
przeglad moze nie miec ciaglosci - pozostaje pytanie jak dojedziesz do diagnosty bez przegladu ;)

samochód jeździ identycznie jak z przeglądem. Nic się nie zmienia.

naprawde ?
myslalem ze sie dematerializuje.
trzeba na misiakow uwazac...

Sprawdzone przy jeżdżeniu przez 1,5 miesiąca bez ważnego z powodu zapomnienia.
Diagnosta wzruszył ramionami i powiedział. cyt "w dupie to mam".

a co ma do tego diagnosta ?
o polycji mowie.

wyraznie napisalem ze przeglad nie musi miec ciaglasci ...

bez komentarzy kurwa ;)

Data: 2009-07-28 20:03:58
Autor: Scyzoryk
Ciągłość przeglądu technicznego

dokladnie.
przeglad moze nie miec ciaglosci - pozostaje pytanie jak dojedziesz do diagnosty bez przegladu ;)

przecież ma przegląd do 30 lipca.

Do autora wątku
Bez problemu możesz wbić kolejny, który zrobisz.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-07-28 01:04:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 28 Jul 2009 00:18:17 +0200, morghul napisał(a):

Witam,
czy prawo określa obowiązek posiadania w dowodzie rejestracyjnym pojazdu ciągłości przeglądów technicznych?

Nie. --

Ciągłość przeglądu technicznego