Ciagnie wilka do lasu :-)

Data: 2018-09-19 23:35:33
Autor: przemek.jedrzejczak
Ciagnie wilka do lasu :-)
Data: 2018-09-21 04:31:28
Autor: Zenek Kapelinder
Ciagnie wilka do lasu :-)
Szybciej bym sie spodziewal informacji ze wychodzi za dobre sprawowanie troche wczesniej. Ciekawe kogo ma w rodzinie ze sie zwyczajnie nie bal olewac co mu sad kazal.

Data: 2018-09-21 13:43:53
Autor: J.F.
Ciagnie wilka do lasu :-)
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:133ea257-2752-4365-89c7-4499b6826e6a@googlegroups.com...
Szybciej bym sie spodziewal informacji ze wychodzi za dobre sprawowanie troche wczesniej.
Ciekawe kogo ma w rodzinie ze sie zwyczajnie nie bal olewac co mu sad kazal.

Byly plotki, ze sedziego/ne.  Ale czy prawdziwe ...
A moze po prostu nasz zwykly polski stosunek do prawa - malo to rowerzystow poszlo siedzec ?

No coz, byc moze uslyszysz za pare miesiecy, ze wychodzi, a moze tylko, ze wlasnie sad orzekl 3mce aresztu ... z zawieszeniem na rok.
A moze, ze sad odrzucil, bo sprawa niedostatecznie udokumentowana :-)

Jak sie jeszcze okaze, ze Zero bedzie naciskal, a trafi na niezadowolonego sedziego, to Frog zadnych koneksji nie musial miec :-)

J.

Data: 2018-09-21 07:25:59
Autor: Kris
Ciagnie wilka do lasu :-)
W dniu piątek, 21 września 2018 13:44:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

No coz, byc moze uslyszysz za pare miesiecy, ze wychodzi, a moze tylko, ze wlasnie sad orzekl 3mce aresztu ... z zawieszeniem na rok.

Raczej usłyszymy że niepoczytalny "nie rozpoznał znaczenia czynu" czy jak to tam szło

Data: 2018-09-21 17:31:29
Autor: J.F.
Ciagnie wilka do lasu :-)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:44c72bed-190a-41d6-84ba-4e3ec15ce78f@googlegroups.com...
> [...]

Raczej usłyszymy że niepoczytalny "nie rozpoznał znaczenia czynu" czy jak to tam szło

Mowisz, ze ma kogos w PiS ?
Bo jak sie Ziobro uprze i pociagnie sprawe, to sie moze zle skonczyc dla bieglego ...

J.

Data: 2018-09-22 17:38:06
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Ciagnie wilka do lasu :-)

Powitanko,

Jak trafi na sędziego Tuleyę, to go uniewinni, jesli uzna, że go PiSowska prokuratura nękała, albo skaże na dożywocie, jeśli uzna, że Ziobro traktował go ulgowo.
Jeśli trafi na roztargnionego sędziego, to Frog straci kluczyki zanim sąd się zajmie sprawą.
Najpewniej jednak sąd skieruje pytania prejudycjalne do UE i będzie spokojnie czekał. Czekał też będzie Frog w areszcie przez 10 lat na proces, a potem dostanie odszkodowanie z naszych pieniędzy.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-09-23 13:36:34
Autor: J.F.
Ciagnie wilka do lasu :-)
Dnia Sat, 22 Sep 2018 17:38:06 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
[...]

Na razie to jak widzisz - policjanci wyznaczyli date przesluchania i
wypuscili.
I tak to moze trwac, az sie przedawni :-)

J.

Data: 2018-09-21 20:53:40
Autor: Tomasz Pyra
Ciagnie wilka do lasu :-)
Dnia Fri, 21 Sep 2018 13:43:53 +0200, J.F. napisał(a):

No coz, byc moze uslyszysz za pare miesiecy, ze wychodzi, a moze tylko, ze wlasnie sad orzekl 3mce aresztu ... z zawieszeniem na rok.
A moze, ze sad odrzucil, bo sprawa niedostatecznie udokumentowana :-)

Jak była pierwsza burza wokół Froga, to z tego co pamiętam sam premier
Tusk, wypowiedział się w mediach że koniec z nim.
Więc to taki w sumie trochę więzień polityczny ;)

Data: 2018-09-21 21:21:40
Autor: J.F.
Ciagnie wilka do lasu :-)
Dnia Fri, 21 Sep 2018 20:53:40 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
[...]

Mlody, glupi ... a mozna bylo zostac poslem :-)

J.

Data: 2018-09-21 22:17:31
Autor: Tomasz Pyra
Ciagnie wilka do lasu :-)
Dnia Fri, 21 Sep 2018 21:21:40 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Jakby to dobrze rozegrał, to mógłby już być ministrem transportu ;)

Data: 2018-09-21 22:38:55
Autor: Shrek
Ciagnie wilka do lasu :-)
W dniu 21.09.2018 o 22:17, Tomasz Pyra pisze:

Mlody, glupi ... a mozna bylo zostac poslem :-)

Jakby to dobrze rozegrał, to mógłby już być ministrem transportu ;)

Skoro piotrowicz został przewodniczącym komisji sprawiedliwości i praw człowieka, to w zasadzie teraz jest właśnie jego czas...

Shrek

Data: 2018-09-21 18:02:33
Autor: J.F.
Ciagnie wilka do lasu :-)
[...]

P.S. jest dementi, to nie jest syn prokurator

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/461556,krystyna-nogal-zaluska-nie-jest-matka-roberta-n-ps-frog-z-bmw-m3.html

A moze po prostu wystarczy miec pieniadze, i juz adwokaci nie dadza tak latwo klientowi zginac :-)

J.

Data: 2018-09-26 17:49:37
Autor: kk
Ciagnie wilka do lasu :-)
W dniu 2018-09-20 o 08:35, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.rmf24.pl/fakty/news-frog-zatrzymany-przez-policje-grozi-mu-do-5-lat-wiezienia,nId,2633604

Czy ten gość spowodował jakikolwiek wypadek?

Ciagnie wilka do lasu :-)