Ciagnik z naczepa samowyladowcza - jak mozna przeoczyc

Data: 2011-01-13 00:02:02
Autor: J.F.
Ciagnik z naczepa samowyladowcza - jak mozna przeoczyc
On Wed, 12 Jan 2011 23:16:45 +0100,  Papkin wrote:
Jak mozna tym jechac i zupelnie na swiecie nie czuc ze srodek ciezkosci mamy znacznie wyzej a zestaw na zakretach rzuca na boki?

No nie wiem, nie wiem - w porownaniu do skrzyni poziomej, ale z 30
tonami piasku ?
Juz nie mowie ze to pewnie widac w lusterkach...

A po ch* sie patrzec ? wrzucasz kierunek, liczysz do trzech, skrecasz
:)

J.

Data: 2011-01-13 00:51:44
Autor: Papkin
Ciagnik z naczepa samowyladowcza - jak mozna przeoczyc
No nie wiem, nie wiem - w porownaniu do skrzyni poziomej, ale z 30
tonami piasku ?

zakladamy ze jedzie bez ladunku :) Roznica w prowadzeniu musi byc widoczna, 30 ton to jednak dociska woz konkretnie a naczepa sterczaca 6m nad wozem i w dodatku pusta ...

Juz nie mowie ze to pewnie widac w lusterkach...

A po ch* sie patrzec ? wrzucasz kierunek, liczysz do trzech, skrecasz
:)

Hmm masz racje - oni tak czasami robia, na Sleznej przed slynnym lukowym wiaduktem widzialem kilka razy osobowke z urwanym lusterkiem, raz osobowke wbita w slup oswietlenia (bo tir zepchnal biedaka po prostu wprost na ten slup) albo samochod osoby WYWROCONY do gory kolami (na pasie zieleni). Na wszystko mam gdzies fotki...

Data: 2011-01-13 13:51:06
Autor: J.F.
On Thu, 13 Jan 2011 00:51:44 +0100,  Papkin wrote:
[...]

No ale przed chwila jechal z ladunkiem, a te 30 ton to na wysokosci 2m
byly ...w sumie sam nie wiem.

Ale zakladam ze jakby wyczuc sie dalo, to by wyczul i opuscil :-)

J.

Ciagnik z naczepa samowyladowcza - jak mozna przeoczyc