Ciało prezydenta w błocie? Odpowiedź przedstawiciela rządu!

Data: 2010-07-13 22:13:34
Autor: mkałrwan jest debilem
Ciało prezydenta w błocie? Odpowiedź przedstawiciela rządu!
 Brak mi słów - taka była pierwsza reakcja ministra sprawiedliwości Krzysztofa Kwiatkowskiego na ostre wypowiedzi Joachima Brudzińskiego na temat katastrofy smoleńskiej. Poseł PiS powiedział m.in., że "Donald Tusk zostawił ciało prezydenta w błocie (...) w ruskiej trumnie na deszczu". - Procedury są takie, że po katastrofie zwłok nie można ruszyć do momentu oględzin - wyjaśniał przedstawiciel rządu. Brudziński zarzucił m.in. premierowi Donaldowi Tuskowi, że "nie zażądał od Putina, żeby ciało polskiego prezydenta wróciło do Polski w polskiej trumnie".

- Nie zapomnę, jak premier naciskał na Rosjan w sprawie wydania zwłok - mówił w TVN24 Kwiatkowski.

Kwiatkowski komentował także słowa Brudzińskiego, który sugerował, że Tusk "ścigał" się J. Kaczyńskim do Smoleńska. - Jedną z pierwszych decyzji Tuska było zaproponowanie wspólnego wyjazdu do Smoleńska - prostował minister sprawiedliwości.

Kolejny zarzut, wysuwany przez posła PiS, dotyczył niezabrania do samolotu, lecącego na miejsce katastrofy kompanii reprezentacyjnej. - Nie zabrano kompanii, bo do samolotu zabierano prokuratorów i ekspertów, którzy mieli przeprowadzić badania - tłumaczył Kwiatkowski.

Minister wyjaśniał także, dlaczego Tusk nie spotkał się w Smoleńsku z Kaczyńskim. - Wszyscy rozumieli w jakim momencie znajdował się Jarosław Kaczyński. Wiem od ministra Grasia i ministra Arabskiego, że za pośrednictwem pana posła Kowala prosili o możliwość kontaktu z Jarosławem Kaczyńskim. Przekazano nam, że Jarosław Kaczyński chce zostać sam ze zwłokami brata - mówił w TVN24 minister. - Donald Tusk uszanował jego decyzję - dodał.

http://wiadomosci.onet.pl/2197340,12,cialo_prezydenta_w_blocie_odpowiedz_przedstawiciela_rzadu,item.html

Tak jak można było przypuszczac, picowski śmiec bezczelnie kłamał!

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-13 14:57:40
Autor: Antenka
chamidło kałecki
On 13 Lip, 22:43, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego
> stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja

- Pokaż cytowany tekst -

Nie od dzisiaj wiadomo, że to chamskie pomiotło wykarmione na GóWnie.

Antenka

Data: 2010-07-14 10:22:14
Autor: Zahir
[...]

Ogladałem wypowiedź K.Kwiatkowskiego. Młody, dynamiczny, wysławiający się rozsądnie. Przeciwieństwo oszołoma Brudzińskiego, działającego na polecenie prezesa PiS.

Zahir

Ciało prezydenta w błocie? Odpowiedź przedstawiciela rządu!