Ciało prezydenta w błocie? Odpowiedź przedstawiciela rządu!

Data: 2010-07-14 10:22:14
Autor: Zahir
Ciało prezydenta w błocie? Odpowiedź przedstawiciela rządu!

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i1ihdg$2og$1inews.gazeta.pl...
Brak mi słów - taka była pierwsza reakcja ministra sprawiedliwości Krzysztofa Kwiatkowskiego na ostre wypowiedzi Joachima Brudzińskiego na temat katastrofy smoleńskiej. Poseł PiS powiedział m.in., że "Donald Tusk zostawił ciało prezydenta w błocie (...) w ruskiej trumnie na deszczu". - Procedury są takie, że po katastrofie zwłok nie można ruszyć do momentu oględzin - wyjaśniał przedstawiciel rządu. Brudziński zarzucił m.in. premierowi Donaldowi Tuskowi, że "nie zażądał od Putina, żeby ciało polskiego prezydenta wróciło do Polski w polskiej trumnie".

Ogladałem wypowiedź K.Kwiatkowskiego. Młody, dynamiczny, wysławiający się rozsądnie. Przeciwieństwo oszołoma Brudzińskiego, działającego na polecenie prezesa PiS.

Zahir

Ciało prezydenta w błocie? Odpowiedź przedstawiciela rządu!