Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii

Data: 2017-01-02 10:19:42
Autor: u2
Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii
https://twitter.com/GMesserszmidt/status/815724019379011584

W dniu 31-12-2016 widziano Ryszarda Petru w towarzystwie Joanny Schmidt w samolocie lecącym do Porugali. Czy Małgorzata Petru też tam była?

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-02 03:51:28
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 10:19:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
https://twitter.com/GMesserszmidt/status/815724019379011584

W dniu 31-12-2016 widziano Ryszarda Petru w towarzystwie Joanny Schmidt w samolocie lecącym do Porugali. Czy Małgorzata Petru też tam była?

Ładne zdjęcie z samolotu zatroskanych swoim wsPÓlnym losem bohaterow oPOzycji: http://kobieta.wp.pl/petru-i-schmidt-to-zdjecie-wywoluje-burze-w-sieci-6075796299813505a

Skoro publikuje to WP czyli zaprawdę nasila sie walka o liderowanie oPOzycji parlamentarnej ;P

Data: 2017-01-02 21:35:57
Autor: u2
W dniu 2017-01-02 o 12:51, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Swetru musi wszystkie przelecieć aż na Maderę, czyżby brał przykład z Marszałka ?:)

Data: 2017-01-02 04:38:59
Autor: Zenek Kapelinder
Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii
Drzewa do lasu sie nie wozi a gol strzelony na wyjezdzie liczy sie podwojnie. Jaka zapatrzona w misia pysia. Ludzie to jednak dranie. Facet kase wydal zeby sobie bzykac a oni mu fotke z laska zrobili.

Data: 2017-01-03 11:22:32
Autor: Lord Donald
[...]

Ludzie to rzeczywiście dranie, mieli wpłacać po 10zł. Gówniane wsparcie dla opozycji jednak jest skoro dla Kamili do trójkącika na bilet i hotel zabrakło. Szara myszka zawsze na końcu a budżet puczu skąpy. Posłanki N i tak wierne, Swetru im obiecał jak obalą PiSiorów i przywrócą koryto to starczy na nie wszystkie. Nawet Grzesiu odzyska środki na swój harem, Donald wróci to mu pomorze.

Data: 2017-01-03 02:59:53
Autor: Vernon L. Pinkley
W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 11:22:33 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

Ludzie to rzeczywiście dranie, mieli wpłacać po 10zł. Gówniane wsparcie dla opozycji jednak jest skoro dla Kamili do trójkącika na bilet i hotel zabrakło.

Petru ma ból dupy bo stracił kaskę.
http://wpolityce.pl/polityka/309312-strasburg-petru-nie-pomoze-nowoczesna-traci-miliony-ale-jej-poslowie-twierdza-ze-dadza-rade

PIS miał podobnie
http://www.money.pl/gospodarka/polityka/artykul/beda;wybory;zeby;pis;nie;stracilo;pieniedzy,162,0,257442.html

Data: 2017-01-03 04:11:39
Autor: Zenek Kapelinder
Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii
Zeby tylko kaske. Bog Bog chyba jest bo go ukaral odbierajac rozum. Nawet jak by tam polecial zeby przed kolezanka drzwi otwierac to i tak wszyscy beda uwazali ze polecieli zeby sie bzykac. W sumie niby zaden wstyd ale w przypadku gdy dwie strony maja urzedowych partnerow troche nie wypada. Troche za wczesnie zdjecie ujrzalo swiatlo dzienne. Powinno sie pojawic jak wrocili.. Gosciowi co zrobil zdjecie nalezy sie nagroda za najlepsze zdjecie w kategorii politycy.

Data: 2017-01-03 06:58:45
Autor: Vernon L. Pinkley
Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii
użytkownik Lord Donald napisał:

Sami porównajcie kto lepsze dupy ma

http://2.s.dziennik.pl/pliki/6822000/6822461-donald-tusk-ewa-kopacz-hanna-900-664.jpg

http://static.polityka.pl/_resource/res/path/08/aa/08aa474e-bff3-4f8e-851c-e7bf2b9c4e19_900x

Rysiu się ustawił.

Z punktu widzenia luda ważne są decyzje, wygląd jest pomijalny.
Tak właśnie powinien decydować lud, ale lud niestety patrzy na wygląd i nowocześni wzięli to pod uwagę wystawiając
coś ładniejszego z sieczką w głowie.  Co tam se lud wybrał, to ma.

Data: 2017-01-03 16:06:32
Autor: Krzyżak
Ciamajdan BMW.
Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w
wiadomości news:2bcc562f-d7e4-4871-af75-1a8eb55834b5googlegroups.com...

Z punktu widzenia luda ważne są decyzje, wygląd jest pomijalny.
 ale lud niestety
patrzy na wygląd i nowocześni wzięli to pod uwagę wystawiając
coś ładniejszego z sieczką w głowie.

PiSlamisci wystawili : i z sieczką w głowie, i bez wyglądu.
Tam są inne kryteria - BMW (bierny, mierny, ale wierny).

Data: 2017-01-03 15:38:03
Autor: Krzyżak
Ciamajdan strach patrzeć.
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości

Sami porównajcie kto lepsze dupy ma

A u PiSdzielców to już kompletna padaka.
Bóg zesłał im dupy genetycznie niedorobione,
strach nawet patrzeć.
Ale Pisiewicze/Misiewicze "dadzą radę",
taką kasę teraz trzaskają (wszystko z naszych podatków),
że zabawią się w takich miejscach i z takimi dupami,
że szejk by się nie powstydził.

Data: 2017-01-03 15:59:51
Autor: Krzyżak
Ciamajdan strach patrzeć.
W dniu 03.01.2017 o 15:38, Krzyżak pisze:
[...]

To może dlatego, że same szantrapy mają to się do roboty wzięli.

Ta "robota" najlepiej PiSlamistom idzie w nocy, bo wtedy nic
nie widać. Nie każdy z PiSlamistów ma taką kasę,
żeby było go stać na "robotę" w dzień.

Data: 2017-01-03 11:33:21
Autor: A. Filip
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:
[...]

A wiesz że jak będziesz za długo i za mocno przeginał pałę w
wystarczająco słusznym opierdolu Swetru to on może+ na tym
_w sumie_ zyskać?

Nie ma nowych fotek/faktów to _na razie_ wypada już zacząć odpuszczać
ale potem przypominać na tyle często żeby wyborcy nie zapomnieli i na
tyle rzadko żeby przestali się tym (całkiem) przejmować :-)

Bo przecież każdy prawdziwy zwolennik NP musi doskonale wiedzieć Petru
wyjechał do ciepłej Portugalii wyłącznie po to by nabrać sił do kolejnej
rundy jeszcze bardziej totalnego protestu w ciemnej i zimnej zimowej
PiSlandii! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-01-03 12:01:02
Autor: Lord Donald
W dniu 03.01.2017 o 11:33, A. Filip pisze:
[...]

Po masażach Joasi, wróci jak nowy. Tylko czy nie przyjdzie mu zamiast z okrutnym PiSiorem walczyć to z ziejącą złością żoną o alimenty. Zamiast Kijowskiego wspierać radami to będzie na odwrót, teraz to ten będzie miał większe doświadczenie jak robić chciwą żonę i bachory w chuja. Chłopaki się urządzili, po co skomleć o dupę u żony z wiecznie bolącą głową skoro ma się za publiczną kasę rządowy harem łatwych aktywistek, gotowych na wszystko za społeczny sponsoring.

Data: 2017-01-05 11:37:39
Autor: Krzyżak
Ciamajdan zapatrzony
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Jaka zapatrzona w misia pysia.

Macierewicz też zapatrzony w Misia Pysia.
Trochę inna opcja upodobań, ale zapatrzenie
równie dogłebne.

Data: 2017-01-05 05:33:33
Autor: Vernon L. Pinkley
Ciamajdan zapatrzony
użytkownik Krzyżak napisał:

Macierewicz też zapatrzony w Misia Pysia.
Trochę inna opcja upodobań, ale zapatrzenie
równie dogłebne.

@mixmin.net Ciemny Lud DarkIce itp. itd.

@mixmin.net Krzyżak, czyli na 99,99% pajdak:)

Starasz się bardzo, cała para idzie w gwizdek:)
Wincej KODów, wincej paracolek, wincej protestów.

WINCEJ WYNGLA!!!

Data: 2017-01-05 15:28:29
Autor: Dark ice
Ciamajdan zapatrzony

Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c33efc1-a933-463f-b1d1-abeef09155a1googlegroups.com...
[...]

Więcej kasy dla Rydzyka!!!

CL

Data: 2017-01-05 06:21:10
Autor: Zenek Kapelinder
Ciamajdan zapatrzony
Won donosicielu.

Data: 2017-01-02 07:09:56
Autor: brat_olin
u2 wrote:

https://twitter.com/GMesserszmidt/status/815724019379011584 W dniu 31-12-2016 widziano Ryszarda Petru w towarzystwie Joanny Schmidt w samolocie lecącym do Porugali.
https://pbs.twimg.com/media/C1LDXojWEAErlJh.jpg
Brawo, Panie Prezesie!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-01-02 13:12:08
Autor: Lord Donald
W dniu 02.01.2017 o 10:19, u2 pisze:
https://twitter.com/GMesserszmidt/status/815724019379011584

W dniu 31-12-2016 widziano Ryszarda Petru w towarzystwie Joanny Schmidt
w samolocie lecącym do Porugali. Czy Małgorzata Petru też tam była?

Ładują akumulatory przed puczem

Data: 2017-01-02 04:22:14
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 13:12:09 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
>
> W dniu 31-12-2016 widziano Ryszarda Petru w towarzystwie Joanny Schmidt
> w samolocie lecącym do Porugali. Czy Małgorzata Petru też tam była?

On jej ładuje? ;P
http://kobieta.wp.pl/petru-i-schmidt-to-zdjecie-wywoluje-burze-w-sieci-6075796299813505a

Data: 2017-01-02 07:30:49
Autor: Vernon L. Pinkley
Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii
użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:

On jej ładuje? ;P
http://kobieta.wp.pl/petru-i-schmidt-to-zdjecie-wywoluje-burze-w-sieci-6075796299813505a

Nie wiadomo czy zamoczył ogóra, 11.01 trza będzie zapytać na tłiterze.

Data: 2017-01-02 07:46:55
Autor: Zenek Kapelinder
Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii
Nie staje mu? Wiesz cos wiecej to sie podziel informacjami.

Data: 2017-01-03 02:59:17
Autor: Jolek
Ciamajdan niezdrowo

Nie staje mu? Wiesz cos wiecej to sie podziel informacjami.

Zenek.

Nie podniecaj się niezdrowo.

Data: 2017-01-03 12:27:47
Autor: Vernon L. Pinkley

http://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201701/1483460798_xd5oj9_600.jpg
http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201701/1483464084_dthsw7_600.jpg

Data: 2017-01-03 17:26:07
Autor: nadir
W dniu 2017-01-02 o 10:19, u2 pisze:
[...]

Teraz tylko czekać aż wypłynął jakieś zdjęcia z samej Madery.

Data: 2017-01-03 17:29:01
Autor: A. Filip
nadir <none@hell.org> pisze:
[...]

Petru się nie dowidział że _już_ wypada mu uważać?
Aż tak _straszliwie_ nisko go oceniasz?

Data: 2017-01-03 17:40:07
Autor: nadir
W dniu 2017-01-03 o 17:29, A. Filip pisze:

Petru się nie dowidział że _już_ wypada mu uważać?
Aż tak _straszliwie_ nisko go oceniasz?

Generalnie, to on mnie nisko latał jeszcze na długo przed tym zanim powstała .N, natomiast zakładam na Maderze kamery w hotelach i na lotniskach nie są czymś nadzwyczajnym.
Całkiem więc możliwe, że już jakiś dziennikarz Faktu czy innego Njusłika czegoś na Maderze szuka. Czas pokaże.

Data: 2017-01-03 12:03:30
Autor: Zenek Kapelinder
Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii
Premier powinna wyslac najlepszych agentow z kartami platniczymi bez limitu. Oplacilo by sie.

Ciamajdan w zimnicy, a Swetru w Portugalii