Ciarki chodzace po plecach

Data: 2009-07-09 00:03:46
Autor: mow mi kondonek
Ciarki chodzace po plecach
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h32m9r$35f$1nemesis.news.neostrada.pl...

-- -Cytat z Rzepy-- -
Ciarki przechodzą mnie po plecha — tak skomentował piątkową wypowiedź wypowiedź generała Gromosława Czempińskiego w Polsat News , że to on skonstruował koncepcję powstania PO, do której przekonał Andrzeja Olechowskiego i Pawła Piskorskiego, a oni sprawnie ją zrealizowali.
-- -Koniec-- -

Dla ludzi myślących było to oczywiste od początku, ale zawsze lepiej , gdy jest potwierdzone u źródła.

Powstaje tylko pytanie, czy wyznanie tej rewelacji właśnie teraz , ma być przejawem bezinteresownej szczerości pana Generała, czy też pierwszą próbą obrony zagrożonej Tuskolandii przed rodzącym się kolejnym wcieleniem Olechowskiego, naszego pomrocznego Buddy ?

Walter i Wejchert - agenci WSI, Solorz to samo, obie TV założone za ubeckie pieniadze na ubecki obstalunek. Do gry wraca TW Must alias Andrzej Olechowski i TW Karol vel Buzek, czy w tym PO jest chociaż jednen który nie był parówą Kiszczaka? - ja takiego nie znam, a przytoczona wypowiedź ubeka Czempinskiego potwierdza tylko to co było oczywiste od lat.

Data: 2009-07-09 07:06:49
Autor: XXL
Ciarki chodzace po plecach
A ty jeste¶ TW Debil

Data: 2009-07-09 13:01:32
Autor: mow mi kondonek
Ciarki chodzace po plecach
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h344u9$8va$1inews.gazeta.pl...
A ty jeste¶ TW Debil

Zaprzeczasz faktom parówo?

Data: 2009-07-09 08:19:21
Autor: Skiba
Ciarki chodzace po plecach
mow mi kondonek <guerra@civil.es> napisał(a): A ten agent z Torunia; czyja to była i jest nadal parówa?

Data: 2009-07-09 13:04:59
Autor: mow mi kondonek
Ciarki chodzace po plecach
Użytkownik "Skiba" <skibaskiba@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h34969$pm9$1inews.gazeta.pl...
mow mi kondonek <guerra@civil.es> napisał(a):

A ten agent z Torunia; czyja to była i jest nadal parówa?

Nie wiem o kim myslisz, najlepiej jak go zapytasz osobiscie - jak parówa parówę.

Data: 2009-07-09 13:47:34
Autor: Skiba
Ciarki chodzace po plecach
mow mi kondonek <guerra@civil.es> napisał(a):

Nie wiem o kim myslisz, najlepiej jak go zapytasz osobiscie - jak parówa parówę.

My¶lę o twoim guru, co ma ryja i chodzi w czarnej sukience.
A tobie mogę powiedzieć nie kondonek tylko psichuju:)

Data: 2009-07-09 19:26:22
Autor: mow mi kondonek
Ciarki chodzace po plecach
Użytkownik "Skiba" <skibaskiba@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h34sdm$mou$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak się składa parówo, że nie mam takiego guru, a o tym, że lubisz obciagać psie chuje wiadomo od dawna.

Ciarki chodzace po plecach