Ciarki przechodzą

Data: 2011-11-30 14:01:27
Autor: root
Ciarki przechodzą
Data: 2011-11-30 23:19:44
Autor: kc
Ciarki przechodzą
root <mesec1@yahoo.com> napisał(a):

http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-against-us-puts-radar-
station-c
ombat-alert-prepares-take-out-european-missile

Prawda, że tę samą wiadomość można zatytułować optymistycznie?

http://www.tvn24.pl/0,1726114,0,1,wielki-rosyjski-radar-kolo-kaliningradu-juz-
dziala,wiadomosc.html

pozdrawiam
kc

Data: 2011-11-30 15:53:42
Autor: root
Ciarki przechodzą
On 1 Gru, 00:19, " kc" <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
root <mes...@yahoo.com> napisa (a):

>http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-against-us-puts-radar-
station-c
> ombat-alert-prepares-take-out-european-missile

Prawda, e t sam wiadomo mo na zatytu owa optymistycznie?

http://www.tvn24.pl/0,1726114,0,1,wielki-rosyjski-radar-kolo-kalining...
dziala,wiadomosc.html

pozdrawiam
kc

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Posłuchaj, jeśli znasz rosyjski. Mówi tak uroczyście i poważnie, jakby
wojna już była wypowiedziana.
A błazen się śmieje
http://www.youtube.com/watch?v=eBf0I-rB0m0&feature=youtu.be

Data: 2011-12-01 00:18:14
Autor: kc
Ciarki przechodzą
root <mesec1@yahoo.com> napisał(a):
A b=B3azen si=EA =B6mieje
http://www.youtube.com/watch?v=3DeBf0I-rB0m0&feature=3Dyoutu.be

wiem, oglądałem kilka dni temu.

Już w 1976 Kaczmarski śpiewał za Wysockim:

"A ja na to, Kreml w niebo śle rakiety, bez wysiłku wielkich rzek zawraca bieg"

Wiem o co ci chodzi, zwracam ci tylko uwagę na tytuł tvn, który łatwo można powiązać z cytatem "Trochę mniej swobody za znacznie więcej bezpieczeństwa" i cytatem z Kaczmarskiego. pozdrawiam
kc

Data: 2011-12-01 00:18:28
Autor: marfi
W epicentrum nie ma ciarków...
Uzytkownik "root" <mesec1@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:de0ca24a-9abf-4f09-b95c-725b78e30728p9g2000vbb.googlegroups.com...

Data: 2011-12-01 02:53:41
Autor: kogutek
Ciarki przechodzą
root <mesec1@yahoo.com> napisał(a):

http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-against-us-puts-radar-station-c
ombat-alert-prepares-take-out-european-missile
Czym się przejmujesz. Konflikt będzie w okolicach równika. I to chyba
niedługo. Anglia zlikwidowała placówki dyplomatyczne w Iranie. W sytuacji
krytycznej system zostanie włączony do ochrony Europy. A po konflikcie UE w
ramach podziękowania poprosi Rosję o wstąpienie do europejskich struktur
gospodarczych. Nie może być wspólnej Europy bez Rosji. Czas ją zaprosić tylko
potrzebny jest pretekst. Tak bez powodu może się nie dać tego zrobić. Ale jak
wystąpią jako sojusznik w obronie demokracji i prawa do życia w bezpiecznej
Europie to nikt złego słowa nie powie. Mnie wizja wspólnej Europy z Rosją jako
jej pełnoprawnym członkiem odpowiada. Polska jako najbliższy i największy
partner Rosji w ramach UE bardzo by zyskała.

Data: 2011-12-01 00:37:38
Autor: root
Ciarki przechodzą
On 1 Gru, 03:53, "kogutek" <sok_marchwi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
root <mes...@yahoo.com> napisa (a):

>http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-against-us-puts-radar...
> ombat-alert-prepares-take-out-european-missile

Czym si przejmujesz. Konflikt b dzie w okolicach r wnika. I to chyba
nied ugo. Anglia zlikwidowa a plac wki dyplomatyczne w Iranie. W sytuacji
krytycznej system zostanie w czony do ochrony Europy. A po konflikcie UE w
ramach podzi kowania poprosi Rosj o wst pienie do europejskich struktur
gospodarczych. Nie mo e by wsp lnej Europy bez Rosji. Czas j zaprosi tylko
potrzebny jest pretekst. Tak bez powodu mo e si nie da tego zrobi . Ale jak
wyst pi jako sojusznik w obronie demokracji i prawa do ycia w bezpiecznej
Europie to nikt z ego s owa nie powie. Mnie wizja wsp lnej Europy z Rosj jako
jej pe noprawnym cz onkiem odpowiada. Polska jako najbli szy i najwi kszy
partner Rosji w ramach UE bardzo by zyska a.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Wchodzę dzisja na "poważne" polskie gazety a tam jedyne co na ten
temat piszą to wypowiedz Sikorskiego, że się nie boi. Potem już tylko
opowieści o aktoreczkach, która to chodzi bez majtek itp.
Chyba nie ma się czym przejmować, skoro gazety i Sikorski się nie
boją ;)

Data: 2011-12-01 11:18:31
Autor: kc
Ciarki przechodzą
root <mesec1@yahoo.com> napisał(a):
Wchodz=EA dzisja na "powa=BFne" polskie gazety a tam jedyne co na ten
temat pisz=B1 to wypowiedz Sikorskiego, =BFe si=EA nie boi. Potem ju=BF tyl=
ko
opowie=B6ci o aktoreczkach, kt=F3ra to chodzi bez majtek itp.
Chyba nie ma si=EA czym przejmowa=E6, skoro gazety i Sikorski si=EA nie
boj=B1 ;)

A pojęcie białej flagi mówi ci coś? Bo mi się wydaje, że powiewamy nią coraz pokorniej.

kc

Data: 2011-12-01 03:50:42
Autor: root
Ciarki przechodzą
On 1 Gru, 12:18, " kc" <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
root <mes...@yahoo.com> napisa (a):

> [...]
> opowie=B6ci o aktoreczkach, kt=F3ra to chodzi bez majtek itp.
> Chyba nie ma si=EA czym przejmowa=E6, skoro gazety i Sikorski si=EA nie

A poj cie bia ej flagi m wi ci co ? Bo mi si wydaje, e powiewamy ni coraz
pokorniej.

kc

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Ale komu nią powiewamy? Bo już się zgubiłem ;)

Data: 2011-12-01 04:14:09
Autor: root
Ciarki przechodzą
root <mes...@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

jej pełnoprawnym członkiem odpowiada. Polska jako najbliższy i największy
partner Rosji w ramach UE bardzo by zyskała.

No ale ten rosyjski system ma bronic nie europy tylko Iranu własnie.

Data: 2011-12-01 15:24:00
Autor: kogutek
Ciarki przechodzą
> [...]
e UE w
> ramach podzi=EAkowania poprosi Rosj=EA o wst=B1pienie do europejskich str=
uktur
> gospodarczych. Nie mo=BFe by=E6 wsp=F3lnej Europy bez Rosji. Czas j=B1 za=
prosi=E6 tylko
> potrzebny jest pretekst. Tak bez powodu mo=BFe si=EA nie da=E6 tego zrobi=
=E6. Ale jak
> wyst=B1pi=B1 jako sojusznik w obronie demokracji i prawa do =BFycia w bez=
piecznej
> Europie to nikt z=B3ego s=B3owa nie powie. Mnie wizja wsp=F3lnej Europy z=
 Rosj=B1 jako
> jej pe=B3noprawnym cz=B3onkiem odpowiada. Polska jako najbli=BFszy i najw=
i=EAkszy
> partner Rosji w ramach UE bardzo by zyska=B3a.
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

No ale ten rosyjski system ma bronic nie europy tylko Iranu w=B3asnie.
Przeanalizuj taki przykłąd. Jest chyba pod Radomiem więzienie. Cele dwójki z
telewizorami i łazienkami. na terenie sala prawie kinowa. Ładna stołówka w
której darmo i smacznie jeść dają. Za pranie też nikt nie płaci. Świeża
pościel co tydzień. majtki chyba samemu trzeba prać, ale tego nie jestem
pewny. Sala treningowa. Sam w tv widziałem, chłopaki w markowych dresikach
trenują podnoszenie ciężarów itp. Oczywiście płot dookoła. A za płotem
bezdomni, bezrobotni, głodni. Weź ty mi powiedz kogo od kogo ten płot
odgradza. Bo mnie wychodzi że jest po to żeby ci  zewnątrz nie włazili do
środka. Tak samo z radarami może być. Może one pilnują żeby z Iranu wodą,
lądem albo powietrzem coś z wyjątkiem ropy nie uciekło. A jak by miało uciec
to żeby zrobić wszystko żeby na miejscu zostało. To korzystne dla Iranu
rozwiązanie. Zrobili rakietę. Wsadzą w nią kupioną od złodzieja głowicę. I
teraz dopuścić żeby w chujam gdzie indziej to poleciało. To lepiej niech
zostanie u nich. A jak już by się nie udało upilnować z zewnątrz ich majątku
to ma mam propozycję. Za jedną oddać im dwie takie same albo jedną większą. A
co taki gest mam.  --

Ciarki przechodzą