Ciarki przechodzą

Data: 2011-11-30 23:19:44
Autor: kc
Ciarki przechodzą
root <mesec1@yahoo.com> napisał(a):

http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-against-us-puts-radar-
station-c
ombat-alert-prepares-take-out-european-missile

Prawda, że tę samą wiadomość można zatytułować optymistycznie?

http://www.tvn24.pl/0,1726114,0,1,wielki-rosyjski-radar-kolo-kaliningradu-juz-
dziala,wiadomosc.html

pozdrawiam
kc

Data: 2011-11-30 15:53:42
Autor: root
Ciarki przechodzą
On 1 Gru, 00:19, " kc" <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
root <mes...@yahoo.com> napisa (a):

>http://www.zerohedge.com/news/russia-retaliates-against-us-puts-radar-
station-c
> ombat-alert-prepares-take-out-european-missile

Prawda, e t sam wiadomo mo na zatytu owa optymistycznie?

http://www.tvn24.pl/0,1726114,0,1,wielki-rosyjski-radar-kolo-kalining...
dziala,wiadomosc.html

pozdrawiam
kc

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Posłuchaj, jeśli znasz rosyjski. Mówi tak uroczyście i poważnie, jakby
wojna już była wypowiedziana.
A błazen się śmieje
http://www.youtube.com/watch?v=eBf0I-rB0m0&feature=youtu.be

Data: 2011-12-01 00:18:14
Autor: kc
Ciarki przechodzą
root <mesec1@yahoo.com> napisał(a):
A b=B3azen si=EA =B6mieje
http://www.youtube.com/watch?v=3DeBf0I-rB0m0&feature=3Dyoutu.be

wiem, oglądałem kilka dni temu.

Już w 1976 Kaczmarski śpiewał za Wysockim:

"A ja na to, Kreml w niebo śle rakiety, bez wysiłku wielkich rzek zawraca bieg"

Wiem o co ci chodzi, zwracam ci tylko uwagę na tytuł tvn, który łatwo można powiązać z cytatem "Trochę mniej swobody za znacznie więcej bezpieczeństwa" i cytatem z Kaczmarskiego. pozdrawiam
kc

--

Ciarki przechodzą