Ciasne buty

Data: 2012-04-24 19:01:47
Autor: Grzybol
Ciasne buty
Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości
Poszukuję butów, których ludzie nie chcą nosić, bo są za ciasne.
Słyszałem,  że pumy są bardzo szczupłe, ale nie miałem okazji jeszcze
tego sprawdzić  osobiście. Będę wdzięczny za wszelkie informacje o
konkretnych modelach.

Ja mam kilka par za ciasnych. Ale to Ty pisz człowieku, nie wstydź się - jak trzeba dam Ci jakiś sweter też, kurtkę, kalesony. I kiełbasy Ci dam. W MOPSIE pewnie nie byłeś? Idź, nie wstydź się, oni Ci pomogą...

--
Grzybol

Ciasne buty