Cicha karta graficzna?

Data: 2010-10-18 21:14:09
Autor: MadMan
Cicha karta graficzna?
Dnia Mon, 18 Oct 2010 16:37:29 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

Jaką kartę kupić,
żeby

a) nadawała się do gier - niekoniecznie jakichś nowości, ale niech coś
potrafi (1920x1080)
b) była cicha.

Cokolwiek z chłodzeniem Arctic Cooling, lub cokolwiek + chłodzenie
Arctic Cooling. Jestem pozytywnie zaskoczony poziomem hałasu tegoż,
niedawno brat założył na GF250. Niestety - cena 100 zł, i chyba traci
się gwarancję (to drugie było mało istotne). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-18 20:04:06
Autor: Samotnik
Cicha karta graficzna?
Dnia 18.10.2010 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał/a:
[...]

A coś ze standardowym chłodzeniem, ot tak, z pudełka? Mocno to hałasuje w
trakcie pracy biurowej?
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-10-18 22:20:55
Autor: solar
Cicha karta graficzna?
W dniu 2010-10-18 22:04, Samotnik pisze:

A coś ze standardowym chłodzeniem, ot tak, z pudełka? Mocno to hałasuje w
trakcie pracy biurowej?

Wspomniany już Gigabyte GTX 460 z niereferencyjnym chłodzeniem. O ile się nie mylę, wersja OC takie ma - 2 wentylatorki zamiast jednego.
Jestem pozytywnie zaskoczony. Jest cichsza od Sapphire 4870.
Na biegu jałowym szumi trochę, jak... sam nie wiem, co. W każdym razie jest to szum neutralny, nie przeszkadza grającemu 3 m obok TV.

"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w ten sposób chwali Chrystusa."
                                      św. Bernard z Clairvaux

Data: 2010-10-18 23:10:18
Autor: raviz
Cicha karta graficzna?

A coś ze standardowym chłodzeniem, ot tak, z pudełka? Mocno to hałasuje w
trakcie pracy biurowej?

Mam 480GTX Gigabyte. Przed zakupem naczytalem sie jakie to glosne, zalezalo mi jednak na wydajnosci i ostatecznie zdecydowalem sie na ta karte.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - w normalnej pracy karty nie slychac. Zaznaczam, ze zalezalo mi na cichym sprzecie. Na procku
siedzi Akasa Apache z obrotami w wiekszosci wypadkow obnizonymi do ok 800RPM. Zasilalka rowniez jest cicha. Karta odzywa sie podczas mocniejszego
obciazenia w grach, ale nadal nie jest to halas powodujacy dyskomfort, po prostu ja slychac troche i tyle. Zatem nie daj sie przestraszyc audiofilom trzymajacym glowe w obudowie. ;]

Data: 2010-10-18 23:13:31
Autor: Waldek
Cicha karta graficzna?

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnibpa1p.p20.samotniklocalhost.localdomain...

A coś ze standardowym chłodzeniem, ot tak, z pudełka? Mocno to hałasuje w
trakcie pracy biurowej?

http://pclab.pl/art43436-9.html

Pozdrawiam

Data: 2010-10-19 00:33:26
Autor: .Peeter
Cicha karta graficzna?
"Waldek" wrote:
http://pclab.pl/art43436-9.html

Z 1GB zdecydowanie Gigabyte. EVGA 1GB niestety ma znacznie
głośniejsze chłodzenie, inne niż wersja 768MB.

Ja jestem zadowolony, że w końcu pojawił się produkt nv nadający
się dla graczy zboczonych pod kątem cichej pracy sprzętu. Nie gra
się cały czas, a podczas normalnej pracy lub słuchania muzyki im
ciszej, tym lepiej. Swoją drogą moja karta po długim obciążeniu
furmarkiem nadal nie jest z kategorii głośnych. Bardziej słychać
wentylator CPU...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-10-19 07:50:57
Autor: MadMan
Cicha karta graficzna?
Dnia Mon, 18 Oct 2010 20:04:06 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

[...]

Poprzednio był Zalman. Straszliwie wysoki dźwięk, słyszałem z pokoju
obok. Na niektórych kartach jest chłodzenie AC, np. ta:
http://www.agito.pl/karty-graficzne/twintech-gtx-260-arctic-cooling-twinturbo-pro-896mb-ddr3-pci-e-box.0.360733.html
zdaje się że to takie chłodzenie jak brat kupił (a kupił Twin Turbo
Pro). Z mocnych kart:
http://www.sparkle-polska.pl/News/CalibreX480/news_CalibreX480_pl.html

Ogólnie widzę Sparkle lubi AC. --
Pozdrawiam,