Cicha klawiatura

Data: 2011-03-17 02:34:26
Autor: Szymon von Ulezalka
Cicha klawiatura
mialem przez jakis czas Logitech Wave (kabelkowa). bardzo cicha /
chociaz malo dla mnie wygodna, nic nie przebije klawiatury microsoftu/

Data: 2011-03-17 11:54:42
Autor: Kapsel
Cicha klawiatura
Thu, 17 Mar 2011 02:34:26 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka napisał(a):

mialem przez jakis czas Logitech Wave (kabelkowa). bardzo cicha /
chociaz malo dla mnie wygodna, nic nie przebije klawiatury microsoftu/

Mam Wave w domu... co do ciszy, to kolega jednak by ją chyba "rozgadał",
ale z nią problem mam inny - klawisze o siebie "hacza" :| --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Cicha klawiatura