Cicha klawiatura do peceta (USB)

Data: 2015-12-31 17:16:51
Autor: Pszemol
Cicha klawiatura do peceta (USB)
Czy kto¶ może polecić cich± klawiaturę która nie ma
charakterystycznego, plastikowego "klicka" przy każdym
naci¶nięciu guzika? Obecnie używam DELL SK-8115:
http://archive.benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=376&Itemid=65&limitstart=7

Data: 2016-01-01 00:58:09
Autor: Roman S.
W dniu 2016-01-01 o 00:16, Pszemol pisze:
[...]

SprawdĽ Logitech Illuminated, ja używam od kilku lat i jestem bardzo zadowolony - cicha, chociaż nie bezgło¶na. Czy można jej klik okre¶lić jako "plastikowy" - trudno mi powiedzieć.

--
Roman S.

Data: 2016-01-01 03:34:12
Autor: Animka
W dniu 2016-01-01 o 00:58, Roman S. pisze:
W dniu 2016-01-01 o 00:16, Pszemol pisze:
Czy ktoś może polecić cichą klawiaturę która nie ma
charakterystycznego, plastikowego "klicka" przy kaĹĽdym
naciśnięciu guzika? Obecnie używam DELL SK-8115:
http://archive.benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=376&Itemid=65&limitstart=7

Sprawdź Logitech Illuminated, ja używam od kilku lat i jestem bardzo zadowolony - cicha, chociaż nie bezgłośna. Czy można jej klik określić jako "plastikowy" - trudno mi powiedzieć.

Kawiatura NatEc z podświetlanymi klawiszami (3 kolory)

--
animka

Data: 2016-01-01 11:44:23
Autor: TurboPascal
W dniu pi±tek, 1 stycznia 2016 00:16:53 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Czy kto¶ może polecić cich± klawiaturę która ..

Takie pytanie i w takim momencie, może zadać wył±cznie tylko kto¶ kompletnie ogłuszony odgłosami sylwestrowej nocy.

Data: 2016-01-04 04:59:01
Autor: sphinxozo
[...]

Jak ci nie potrzebny blok numeryczny polecam Microsoft Arc :)
Mam ponad dwa lata i jest naprawdę bardzo wygodnia, jedna wada ¶rednio nadaje się do grania (kursor ł±czony) no i przypomina laptopow±. Jedna bateria chodzi już prawie dwa lata zero problemów.

Marcin

Data: 2016-01-04 09:30:12
Autor: Chris
Cicha klawiatura do peceta (USB)
W dniu 2016-01-01 o 00:16, Pszemol pisze:
Czy kto¶ może polecić cich± klawiaturę która nie ma
charakterystycznego, plastikowego "klicka" przy każdym

Ciszej się chyba nie da:

http://www.komputronik.pl/product/39693/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Logitech_UltraX_Premium_Keyboard_OEM.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2016-01-04 05:43:55
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:n6daj9$ku6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Na czym polega jej magia cicho¶ci?
Czy tak jak Iluminator polecany przez Romana,
to jest klawiatura typu laptopowego, o krotkim skoku?

Data: 2016-01-05 00:25:59
Autor: Qlfon
W dniu 2016-01-04 o 12:43, Pszemol pisze:

Na czym polega jej magia cicho¶ci?
Czy tak jak Iluminator polecany przez Romana,
to jest klawiatura typu laptopowego, o krotkim skoku?

Tak, UltraX Flat to klawiaturka membranowa w typie laptopowym. Niestety moja wyzionęła ducha po zalaniu Col± ale wyszperałem A4 Techa KV-300H. Podobna do UltraX ale bez klawiszy multimedialnych. Szczerze mówi±c to mi ich trochę brakuje po latach spędzonych z dwiema UltraX Flat.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2016-01-06 23:56:43
Autor: jakson
[...]

Ale polecasz ta KV-300H?
Bo ja wiekszego gowna nie widzialem a uzywalem naprawde sporo klawiatur.

Z zalet to ...nie przypominam sobie nic.

Jesli chodzi o wady:
- kiepska jakosc wykonania:
wymienialem ja 3 razy (na nowa) i wymienilbym jeszcze raz, ale dalem sobie spokoj (czas!):
a to sie okazalo, ze ta szara farba jest popekana (wtf?) a to niektory LEDy (zielone) nie dzialaja
- brak bardzo przydatnych klawiszy sleep, power off, ze nie wspomne o innych (glosnosc, ...)
- niby ma huba USB, ale porty sa ulozone nieergonomicznie (po bokach, na samym dole),
no i jest to hub USB 2.0, co jak na dzisiejsze czasy jest malo przydatne,
ew. poza podlaczeniem myszy, ale nie przy takim ulozeniu portow
- droga (ok. 100zl), zwlaszcza jak na owa jakosc

Data: 2016-01-04 09:49:12
Autor: Dariusz Dorochowicz
W dniu 2016-01-04 o 09:30, Chris pisze:
W dniu 2016-01-01 o 00:16, Pszemol pisze:
Czy ktoś może polecić cichą klawiaturę która nie ma
charakterystycznego, plastikowego "klicka" przy kaĹĽdym

Ciszej siÄ™ chyba nie da:

http://www.komputronik.pl/product/39693/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Logitech_UltraX_Premium_Keyboard_OEM.html

Jeszcze jest K750. Też niedostępna. Bywa jako refurbished, ale za to
cena jest jako tako akceptowalna (nowa jest zupełnie abstrakcyjna jak
dla mnie).

Pozdrawiam

DD

Data: 2016-01-04 10:02:34
Autor: Chris
W dniu 2016-01-04 o 09:49, Dariusz Dorochowicz pisze:
[...]

Jak się uda to można gdzieś je jeszcze trafić. Ja taka mam jeszcze w dom jako zapasową i niech sobie leży i czeka na lepsze czasy :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ pojazdu.

Cicha klawiatura do peceta (USB)