Cicha lodówka

Data: 2010-10-23 10:34:03
Autor: Jan Werbinski
Cicha lodówka
Po pierwsze zrezygnuj z no-frost. To przereklamowana technologia sprzedająca się dzięki praniu mózgu. Lodówki bez no-frost nie obrastają lodem, jak stare ruskie przed 20 laty.
Po drugie lodówka w zabudowie.
Po trzecie wypoziomowanie i po czwarte ustawienie przedmiotów wewnątrz lodówki w taki sposób, żeby nie wytrzarzały hałasu przy wibracji.
Osobiście mam Siemensa (ten najwyższy do zabudowy z wyświetlaczem). Był bardzo cichy na początku, kiedy go używałem bez zabudowy. Potem się trochę rozklekotał. Następnie został zabudowany i nawet nocą jest prawie niesłyszalny, a mam bardzo dobry słuch.
Planowałem też ryzykując przegrzewanie i zaburzenie cyrkulacji wyłożyć ścianę wewnątrz szafy lodówki i okolice sprężarki z tyłu kartonami po jajkach, ale okazało się to niepotrzebne. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-24 20:31:47
Autor: Krzys
Cicha lodówka
Dzięki wszystkim!
B. podoba nam się Samsung RL 55 VJBIH  (2m/60/65cm)
http://www.ceneo.pl/8174770
ale co z tą głośnością? Może ktoś z Was testował?
Oświetlenie wieżowe ponoć nie w każdym modelu i nie wiem od czego to zależy :(

Data: 2010-11-08 21:10:42
Autor: boockoo
Cicha lodówka
Planowałem też ryzykując przegrzewanie i zaburzenie cyrkulacji wyłożyć ścianę wewnątrz szafy lodówki i okolice sprężarki z tyłu kartonami po jajkach, ale okazało się to niepotrzebne. :-)

A co niby te kartony miały dać?

Data: 2010-11-08 22:33:45
Autor: Jan Werbinski
Cicha lodówka
Użytkownik "boockoo" <boockoo@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib9lh9$r8s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Minimalnie większe pochłanianie dźwięku, tanio.