Cichanouska z wizytą w Warszawie

Data: 2020-09-09 18:07:29
Autor: u2
Cichanouska z wizytą w Warszawie
odważna kobieta, tak wystąpić w pojedynkę przeciwko całemu aparatowi represji

https://wpolityce.pl/polityka/516811-cichanouska-z-wizyta-w-warszawie

Cichanouska z wizytą w Warszawie. Liderka białoruskiej opozycji spotka się z premierem Morawieckim i szefem "Solidarności"

     Polityka
     opublikowano: 11 godzin temu

Liderka białoruskiej opozycji, kontrkandydatka w wyborach prezydenckich Alaksandra Łukaszenki - Swiatłana Cichanouska w środę będzie przebywać z wizytą w Warszawie; spotka się m.in. z premierem Mateuszem Morawieckim i wygłosi wykład na Uniwersytecie Warszawskim.

Głównymi tematami rozmów premiera z Cichanouską - jak informowało Centrum Informacyjne Rządu - będzie sytuacja na Białorusi, uwolnienie więźniów politycznych i wspieranie społeczeństwa obywatelskiego. Spotkanie odbędzie się o godz. 9 w kancelarii premiera, skąd szef rządu i Cichanouska udadzą się do Domu Białoruskiego, gdzie zaplanowane są spotkanie z mniejszością białoruską mieszkającą w Polsce oraz wystąpienie premiera.

Oprócz wizyty w siedzibie polskiego rządu Cichanouska wraz z premierem pojawi się na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie przed godz. 11 wygłosi wykład.

W środę Cichanouska ma spotkać się także z szefem NSZZ ,,Solidarność" Piotrem Dudą. W czwartek natomiast ma wziąć udział w Forum Gospodarczym 2020 w Karpaczu i spotkać się z liderem PO Borysem Budką.

Cichanouska według oficjalnych wyników przegrała wybory prezydenckie z 9 sierpnia, zdobywając zaledwie 10,1 proc. głosów. Według Centralnej Komisji Wyborczej prezydent Alaksandr Łukaszenka zdobył 80,1 proc. głosów. Od 9 sierpnia trwają protesty Białorusinów, którzy uważają, że wybory zostały sfałszowane. Cichanouska przebywa na Litwie. Do wyjazdu została najprawdopodobniej nakłoniona przez władze białoruskie.

kk/PAP

Data: 2020-09-09 14:42:29
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 9 września 2020 o 18:07:32 UTC+2 u2 napisał(a):
[...]
Podobno ona z tych co mają większe od innych dziurki w nosach.

Data: 2020-09-09 23:44:00
Autor: u2
Cichanouska z wizytą w Warszawie
Podobno ona z tych co mają większe od innych dziurki w nosach.

to tak jak ty ?

Data: 2020-09-09 15:38:40
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 9 września 2020 o 23:44:01 UTC+2 u2 napisał(a):
> Podobno ona z tych co mają większe od innych dziurki w nosach..
to tak jak ty ?
Za lekko ci się oddycha prostym nosem?

Data: 2020-09-09 15:00:35
Autor: Zexon
On 9/9/2020 10:07, u2 wrote:
[...]

W końcu dobre i wyraziste poparcie Polski dla Białorusinów. Oby tak dalej.

Data: 2020-09-09 20:05:59
Autor: japanizer
On Thursday, September 10, 2020 at 6:00:37 AM UTC+9, Zexon wrote:
On 9/9/2020 10:07, u2 wrote:
> odważna kobieta, tak wystąpić w pojedynkę przeciwko całemu aparatowi > represji
>      opublikowano: 11 godzin temu
> kk/PAP

Premier Morawiecki obiecał jej willę w Warszawie - to niewątpliwie piękny gest ze strony Polski!

PS. A wiadomo już, za co rodzina Kaczyńskich dostała od komunistów willę w czasach Bieruta/Stalina?

Data: 2020-09-09 23:03:19
Autor: u2
W dniu 09.09.2020 o 23:00, Zexon pisze:
W końcu dobre i wyraziste poparcie Polski dla Białorusinów. Oby tak dalej.

ano Killimuszko już dawno to przewidział, a ubeckie tchórze się srają ze strachu

Data: 2020-09-10 14:47:17
Autor: Wiesiaczek
On 9/9/2020 10:07, u2 wrote:
[...]

Której Polski dla której Białorusi?
Morawiecki nie jest moim premierem i w dupie mam wykłady kucharki na naszym uniwersytecie. Poszła won!
A prezydentem Białorusi jest legalnie wybrany przez naród Łukaszenka - Amen!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-09-10 15:48:21
Autor: u2
W dniu 10.09.2020 o 14:47, Wiesiaczek pisze:
[...]

zara zara Uniwersytet Warszawski założył car Wszechrusi, więc Wiesiaczek to kacap:))))))))))))

Cichanouska z wizytą w Warszawie