Cichociemny.

Data: 2011-06-08 04:33:57
Autor: cirrus
Cichociemny.
# "Jestem już wiele miesięcy po ślubie" - przyznał w "Rozmowie Rymanowskiego" w TVN24 Zbigniew Ziobro. Potwierdzi także, że wkrótce zostanie ojcem. "Skoro już gazety o tym napisały" - mówił z uśmiechem, a chwilę potem przyjmował gratulacje od goszczącego w studiu Jarosława Gowina z PO. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf5c1
Albo stała się rzecz wstydliwa, albo nie chciał przed wyborami dołować prezia.

--
stevep

Data: 2011-06-08 10:33:26
Autor: Leprechaun
Cichociemny.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ismn2q$smu$1news.vectranet.pl...
[...]

Jak on mógł mu to zrobić!!!!

BomBel

Data: 2011-06-08 14:32:16
Autor: Zennon
Cichociemny.

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4def33d3$0$2484$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Chłopaki z Krakowa i Podkarpackiego są zrospaczeni ;)))

Zennon

Cichociemny.