Cichosha na Podkarpaciu

Data: 2019-05-10 16:54:55
Autor: Pajdak
Cichosha na Podkarpaciu
https://www.newsweek.pl/polska/seksafera-podkarpacka-kupowali-kobiety-za-300-dolarow-i-zmuszali-je-do-prostytucji/jdcbn1y

"Bracia Aleksiej i Jewgenij R., którzy przez trzynaście lat handlowali kobietami i zmuszali je do prostytucji na Podkarpaciu, otrzymali rażąco niskie wyroki i kary finansowe."

"Ukraińcy z polskimi paszportami zostali aresztowani w styczniu 2016 roku, a w maju 2018 roku sąd skazał ich odpowiednio na rok i półtora roku pozbawienia wolności."

"Dlaczego biznes Ukraińców tak długo pozostawał niewykryty? Z aktu oskarżenia wynika, że bracia R. korumpowali czterech rzeszowskich policjantów, głównie z Centralnego Biura Śledczego. W zamian za spokój, oferowali im m.in. darmowy seks, trunki czy posiłki."

"O seksaferze na Podkarpaciu zrobiło się głośno po doniesieniach Wojciecha J., byłego agenta CBA, który twierdzi, że w agencji towarzyskiej należącej do braci R. nagrano ważnego polityka."

"Ważny polityk" zajmujący się ogrodnictwem skorzystał z usług braci R. i podymał sobie w ramach "dobrej współpracy" nieletnią Ukrainkę.

A PiS oskarżył "jurnego" Stefana! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-10 13:53:19
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Cichosha na Podkarpaciu
użytkownik Pajdak napisał:

"Ukraińcy z polskimi paszportami zostali aresztowani w styczniu 2016 roku, a w maju 2018 roku sąd skazał ich odpowiednio na rok i półtora roku pozbawienia wolności."

2 miesiące po tym jak pisiorstwo objęło władzę? Szybko. Co z tym pociotkiem Materny, drugim Materną z KODu co to latał z helikopterem
na głowie, tysz lubił handelek. Siedzi czy lata po ulicy?

Data: 2019-05-10 22:55:53
Autor: u2
Cichosha na Podkarpaciu
W dniu 10.05.2019 o 22:53, Bytomir Dipikryloamina pisze:
Co z tym pociotkiem Materny, drugim Materną z KODu co to latał z helikopterem
na głowie, tysz lubił handelek. Siedzi czy lata po ulicy?

skazany na bezwzględne pierdzenie, za handel żywym towarem, możliwe, że odstawiony do odstrzału:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-11 07:25:51
Autor: Lepudruk
Cichosha na Podkarpaciu
Użytkownik "Bytomir Dipikryloamina" <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał w
wiadomości news:b673b233-f490-4c07-98f5-7828779845e0googlegroups.com...

O czym ty znów bełkoczesz?

- Lepudruk -

Data: 2019-05-10 17:34:10
Autor: u2
Cichosha na Podkarpaciu
W dniu 10.05.2019 o 16:54, fajdak pisze:
A PiS oskarżył "jurnego" Stefana!

dostanie 1,5 roku w zawiasach i będzie zadowolony:))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 20:21:59
Autor: Pajdak
Cichosha na Podkarpaciu
kupa suwalska "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 10.05.2019 o 16:54, PAN Pajdak łaskawie do ciebie CHAMIE pisze:
A PiS oskarżył "jurnego" Stefana!

dostanie 1,5 roku w zawiasach i będzie zadowolony:))))))

Ogrodnik z Sejmu czy "jurny" Stefan? ;-)

Sprawa śmierdzi. Ogrodnik trzęsie tyłkiem ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-05-10 20:27:59
Autor: u2
Cichosha na Podkarpaciu
W dniu 10.05.2019 o 20:21, fajdak pisze:
Ogrodnik z Sejmu czy "jurny" Stefan?

oczywiście że Stefek Burczymucha:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-11 07:18:34
Autor: Pajdak
Cichosha na Podkarpaciu
KUPA "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 10.05.2019 o 20:21, fajdak pisze:
Ogrodnik z Sejmu czy "jurny" Stefan?

oczywiście że Stefek Burczymucha:)

Spadaj przygłupie! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-11 10:36:35
Autor: u2
Cichosha na Podkarpaciu
W dniu 11.05.2019 o 07:18, fajdak pisze:
KUPA "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 10.05.2019 o 20:21, fajdak pisze:
Ogrodnik z Sejmu czy "jurny" Stefan?

oczywiście że Stefek Burczymucha:)

Spadaj przygłupie!

stefek nie taki przygłup, przebierał w dziwkach, był wybredny, szczaw i mirabelki nauczyły go przebierać:)
--
George Orwell :

Data: 2019-05-12 07:41:35
Autor: Pajdak
Cichosha na Podkarpaciu
W dniu 10.05.2019 o 20:21, PAN Pajdak dla ciebie CHAMIE pisze:
Ogrodnik z Sejmu czy "jurny" Stefan?

oczywiście że Stefek Burczymucha:)

Spadaj przygłupie!

stefek nie taki przygłup, przebierał w dziwkach, był wybredny, szczaw i mirabelki nauczyły go przebierać:)

Od mirabelek i szczawi to jest Marek K. ksywka Ogrodnik, specjalista od dymania nieletnich Ukrainek.

--
Pajdak

Data: 2019-05-10 21:06:23
Autor: A. Filip
Cichosha na Podkarpaciu [Handel kobietami w latach 2003-2015]
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
[...]

1) Z tych 13 lat [2003-2015] ile przypadało na rządy "nie PiS" (PO)?
2) Jeśli na rażąco niskie kary skazali ich "zawiśli" sędziowie to wal po
   nazwiskach sędziów.

Chcesz ważnemu politykowi (PiS) przywalić?  Z Bogiem, ale szambo  wąsko
nie wybije.  Mi nawet takie szerokie wybicie pasuje a ciekawi mnie
bardzo ilu polityków PO zostało nagranych.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-10 12:43:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 10 maja 2019 21:07:32 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> A PiS oskarżył "jurnego" Stefana! ;-)))

1) Z tych 13 lat [2003-2015] ile przypadało na rządy "nie PiS" (PO)?
Na Podkarpaciu? 5 lat. 2010-2015 kiedy sprawa się rypła.

2) Jeśli na rażąco niskie kary skazali ich "zawiśli" sędziowie to wal po
   nazwiskach sędziów.

Prokuratura nie apelowała. --
Bruno

Data: 2019-05-10 21:45:56
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 21:43, Br Br pisze:
Na Podkarpaciu? 5 lat. 2010-2015 kiedy sprawa się rypła.

ano, wtedy rządziliście wy, pełomafiozi:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 12:50:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 10 maja 2019 21:46:27 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 10.05.2019 o 21:43, Br Br pisze:
> Na Podkarpaciu? 5 lat. 2010-2015 kiedy sprawa się rypła.

ano, wtedy rządziliście wy, pełomafiozi:)

I popsuliśmy taki piękny układ. OIDP to Policja zaczęła ganiać braci tak koło 2013.

--
Bruno

Data: 2019-05-10 21:51:36
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 21:50, Br Br pisze:
[...]

oj tam wtedy, w 2013, ciągle wy rządziliście, pełomafiozi:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 13:10:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 10 maja 2019 21:51:29 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> I popsuliśmy taki piękny układ. OIDP to Policja zaczęła ganiać braci tak koło 2013.
> oj tam wtedy, w 2013, ciągle wy rządziliście, pełomafiozi:)

I właśnie dlatego sprawa się rypła.
Nikomu nie zależało by to ciągnąć dalej.

--
Bruno

Data: 2019-05-10 22:12:49
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 22:10, Br Br pisze:
[...]

ano, wy pełomafiozi tak macie, zero, czyli nic, nie grozi, można udawać durnia:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 13:19:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 10 maja 2019 22:12:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> I właśnie dlatego sprawa się rypła.
> Nikomu nie zależało by to ciągnąć dalej.

ano, wy pełomafiozi tak macie, zero, czyli nic, nie grozi, można udawać durnia:)

A jaki niby PO miało by mieć w kryciu Marka i sterczących mu nieletnie poniżej 15 roku życia?
Najwyraźniej jest to domena pisiorków. Taki fajny zaprzyjaźniony burdelik mieli, a tu przyszło PO i popsuło zabawę.

--
Bruno

Data: 2019-05-10 22:24:18
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 22:19, Br Br pisze:
A jaki niby PO miało by mieć w kryciu Marka i sterczących mu nieletnie poniżej 15 roku życia?

ano, pytania się mnożą:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 22:34:18
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

Najwyraźniej jest to domena pisiorków. Taki fajny zaprzyjaźniony burdelik mieli, a tu przyszło PO i popsuło

Przyszło PO i aresztowało w styczniu 2016 czyli za rządów PiS?
[Premier Szydło została zaprzysiężona 2015-11-16.]
Przez osiem lat rządów PO burdelik był wporzo?
Policja Państwowa podlega lokalnym samorządom?

Weź ty może pierdoł z większym sensem albo większą dbałością o
wyjaśnienie nie pasujących detali.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-11 07:07:58
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+vpst99n0ff-j5a5@wp.eu...

Przyszło PO i aresztowało w styczniu 2016 czyli za rządów PiS?
[Premier Szydło została zaprzysiężona 2015-11-16.]
Przez osiem lat rządów PO burdelik był wporzo?
Policja Państwowa podlega lokalnym samorządom?

Co nie zmienai faktu, że w ramach dobrej zmiany Ogrodnik dymał za friko niepełnoletnią Ukrainkę.

--
Pajdak

Data: 2019-05-11 08:08:20
Autor: A. Filip
[...]

<ironia>  Jeśli dymał "pod władzą PiS" to góra dwa miesiące.
Cztery lata powinien dymać a nawet powiem że osiem! </ironia>

Czy wy naprawdę musicie przeginać pałę?  Jeśli dymał nieletnią w agencji
to oberwie tak czy siak on i jego formacja.  A już szczególnie jeśli
"zarzucane" krycie sprawy po wykryciu zostanie udowodnione nie tylko dla
tych co we wszelki PiS zło uwierzą trywialnie łatwo.  _Otwarte_
stawianie przedętych zarzutów działa IMHO na jego korzyść zmniejszając
wiarygodność zarzutów tyle że już w ramach "krwawej kaszanki".

IMHO PiS może ostro przesrać sprawę tylko nadgorliwymi zaprzeczeniami
albo jeśli się znajdą twarde dowody.  Tyle że jak się znajdą dopiero na
same wybory to dla mnie to będzie dowód oczywistej manipulacji co
najmniej czasem upublicznienia dowodów - to ostro _zmniejsza_ wiarygodność
IMHO.

"Nadgorliwość gorsza od faszyzmu".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-12 08:18:51
Autor: Pajdak
[...]

Co nie zmienia faktu, że dymał.
Od kiedy i jak często - zapytaj "jurnego" Marka.

--
Pajdak

Data: 2019-05-11 07:18:08
Autor: Pajdak
Cichosha na Podkarpaciu
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:

A PiS oskarżył "jurnego" Stefana! ;-)))

1) Z tych 13 lat [2003-2015] ile przypadało na rządy "nie PiS" (PO)?

No ile?

2) Jeśli na rażąco niskie kary skazali ich "zawiśli" sędziowie to wal po
  nazwiskach sędziów.

No wal, na co czekasz?

Chcesz ważnemu politykowi (PiS) przywalić?

Jest mi zupełnie obojetny jak ty.

Z Bogiem,

Nie szastaj tym słowem komuchu!

ale szambo  wąsko nie wybije.

Doceniam twoje doświadczenie w tym temacie.

Mi nawet takie szerokie wybicie pasuje a ciekawi mnie
bardzo ilu polityków PO zostało nagranych.

No ilu?

--
Pajdak

Cichosha na Podkarpaciu