Cichy Radeon HD6850?

Data: 2011-03-09 14:39:40
Autor: deepblue
Cichy Radeon HD6850?
Witam
Przymierzam się do zakupu jakiegoś Radeona HD6850 ew. HD6870.
Priorytetem jest jak najcichsza praca w 3D, potem cena. Pytałem Googla ale w reckach raz piszą, że dana karta jest cicha, w innej, ze dosyć głośna, w jeszcze innej że wiatrak terkocze.
Wdzięczny byłbym za opinie posiadaczy lub namiar na testy z pomiarem głośności.

--
deepblue

Data: 2011-03-12 22:05:18
Autor: LP
Cichy Radeon HD6850?

Użytkownik "deepblue"

[...]

Mam 6850 gigabyte windforce z wiatrakami ustawionymi sztywno na 40% i
temperatury w najbardziej wymagających grach nie przerkraczają 70
celsjuszów (36  w iddle) z tym, ze karta nie jest kręcona. Wg. mnie jest zupełna cisza, a porównuję to do
poprzedniego 4850 asusa z zamontowanym ac accelero twin turbo pro (który chodził na 7v i przy tym napęciu też był najcichszym "kręciołkowatym" elementem komputera).

--
LP

Cichy Radeon HD6850?