Cichy czajnik elektryczny

Data: 2010-10-25 13:22:34
Autor: Jacek Osiecki
Cichy czajnik elektryczny
Witam,

Czy możecie polecić jakiś naprawdę cichy czajnik elektryczny? Ten który mam
jest fajny (Rowenta), ale głośny jak przejeżdżający obok pociąg. To jest
zależne tylko od mocy, czy jednak jest szansa że znajdzie się jakiś nie
mniej mocny a cichy?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-10-25 16:11:40
Autor: ąćęłńóśźż
Cichy czajnik elektryczny
Cichsze są ze spiralą.
Te z gładkim dnem są głośne.
Właściwie to tego nie rozumiem.

-- -- -

Data: 2010-10-25 20:23:10
Autor: Mirek
Cichy czajnik elektryczny
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnicb14q.97u.joshuatau.ceti.pl...
[...]

Nie jestem pewien czy to pomoże ale gotowanie wody w zakamienionym czajniku może być głośne. Na początek proponuję odkamienić czajnik - (zagotuj w nim pół butelki octu lub roztworu kwasku cytrynowego, zostaw na 20 minut gorący płyn i dokładnie wypłucz)

Po odkamienieniu zobacz czy czajnik jest cichszy:-)

Data: 2010-10-26 07:53:06
Autor: Jacek Osiecki
Cichy czajnik elektryczny
Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:23:10 +0200, Mirek napisał(a):
[...]

Akurat to niepotrzebne - uzywam RO i czajnik mimo dwoch lat na karku wyglada
wewnatrz jak nowka sztuka ;)

Martwi mnie to co piszecie o tym ze te z plaskim dnem sa glosniejsze - tylko
takie akceptuje...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-10-26 04:15:37
Autor: ZbyszekZ
Cichy czajnik elektryczny
On 26 Paź, 09:53, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Martwi mnie to co piszecie o tym ze te z plaskim dnem sa glosniejsze - tylko
takie akceptuje...

Ano są, dno to cienka blacha, podgrzewana od dołu, praca gotującej się
wody powoduje że dno działa jak bębenek.

--
ZZ@private

Data: 2010-10-26 18:00:39
Autor: Czesuaw P.
Cichy czajnik elektryczny
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnicd272.nrh.joshuatau.ceti.pl...

Martwi mnie to co piszecie o tym ze te z plaskim dnem sa glosniejsze - tylko
takie akceptuje...

Dlaczego tylko te płaskodenne, albo dlaczego NIE spiralne z zanurzoną grzałką?
Ja mam spiralny, i się zastanawiam co je rózni - pewnie w tym spiralnym nie ma idealnego rozkładu temperatury, pod grzałką może być chłodniej.
Czym się kierujesz?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

Data: 2010-10-26 19:32:12
Autor: ąćęłńóśźż
Cichy czajnik elektryczny
Jedyną zaletą płaskodennego wydaje się możliwość zagotowania nieco mniejszej ilości wody.

-- -- -

Data: 2010-10-26 22:40:10
Autor: Jackare
Cichy czajnik elektryczny
Użytkownik "Czesuaw P." <czechu.p@op.pl> napisał w wiadomości news:ia6tv9$68h$1news.onet.pl...
[...]

w płaskodennym zagotujesz mniejszą ilość wody. Płaskodenny zazwyczaj ma obrotowy styk, więc czajnikiem można obracać względem podstawy co dla wielu osób (np dla mnie) ma istotne znaczenie - lubię bowiem oglądać czajnik z różnych perspektyw nie zmieniając miejsca obserwacji......

Data: 2010-10-27 14:29:19
Autor: ąćęłńóśźż
Cichy czajnik elektryczny
Mój czajnik się sam powoli obraca podczas gotowania...

-- -- -

Data: 2010-10-28 19:11:55
Autor: Przesmiewca
Cichy czajnik elektryczny
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> napisał(a):

[...]

dzis w pracy przyjrzalem sie tej teorii, jeden czajnik mamy plaski drugi z grzalka i co prawda oba sa roznych firm, wiec obserwacje sa slabo miarodajne,
ale  teoria sie potwierdza - ten z grzalka jest o wiele cichszy

Data: 2010-11-25 23:06:07
Autor: m4rkiz
Cichy czajnik elektryczny
?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnicd272.nrh.joshua@tau.ceti.pl...
[...]

http://www.argos.ie/static/Product/partNumber/4222932/Trail/searchtext%3EPHILIPS+KETTLE.htm

obrazkowo bo nie wiem jaki to model - mam juz niemal 3 lata i smiga cichutko

mysle ze takie cale z nierdzewki beda halasowaly znacznie bardziej niz
plastiki

Data: 2010-10-26 18:34:16
Autor: Marek Dyjor
Cichy czajnik elektryczny
Mirek wrote:
[...]

imho jest odwrotnie :)

Data: 2010-10-25 21:26:30
Autor: Adam Płaszczyca
Cichy czajnik elektryczny
Dnia Mon, 25 Oct 2010 13:22:34 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

Musiałbyś chyba mieć bezwodny ;)
Swoja droga polecam Pelikana Zelmera. --
 _______/ /_     GG: 3524356

Cichy czajnik elektryczny