Cichy czajnik - solved! Istnieje! :)

Data: 2010-12-16 10:53:58
Autor: ±ćęłń󶼿
Cichy czajnik - solved! Istnieje! :)
Też miałem wiele lat temu [plastikowy] czajnik tej marki i był bdb.
I przy okazji rzeczywi¶cie cichy.
Choć w końcu "udało" się zagotować w nim parę razy pod rz±d wodę bez wody i co prawda nie spalił się, ale smak zajeżdża nieco
plastikiem, więc poszedł w odstawkę.
Mój też był przywieziony, może i z UK, ale widziałem produkty Morphy Richards w Makro Cash zdaje się.

-- -- -