Cichy dysk poszukiwany

Data: 2010-02-21 12:42:41
Autor: qwerty
Cichy dysk poszukiwany
Użytkownik "Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlr253$r4p$1@inews.gazeta.pl...
Witam,

jakies 2 lata temu zlozylem sobie blaszaka. Wlozylem dysk samsunga HD322HJ bo w testach wypadaly dobrze pod wzgledem glosnosci.
Blaszak stoi w sypialni i nie jest prawie wcale wylaczany.
Po jakims czasie (1.5 roku?) Dysk zaczal wydawac jednostajny pisk ... Przypusczam ze jest to czestotliwosc rowna predkosci obrotowej - czyli 5-6kHz
Pewnie jest to spowodowane luzami na lozysku...
Czy zna ktos dysk, ktory nie bedzie sie tak zachowywal po tak krotkim czasie?

http://www.komputronik.pl/index.php/category/7839/160GB-256GB.html/type/23/showProducts/1/showall/true

Data: 2010-02-21 15:04:55
Autor: Cezar
Cichy dysk poszukiwany

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:hlr67d$b89$1news.task.gda.pl...
[...]

Ja wiem, SSD by załatwiło sprawę jednak prosił bym o jakieś propozycje zwykłych dysków.

c.

Cichy dysk poszukiwany