Cichy dysk poszukiwany

Data: 2010-02-21 17:15:36
Autor: MC
Cichy dysk poszukiwany
U偶ytkownik "Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hlr253$r4p$1inews.gazeta.pl...
Witam,

jakies 2 lata temu zlozylem sobie blaszaka. Wlozylem dysk samsunga HD322HJ bo w testach wypadaly dobrze pod wzgledem glosnosci.
Blaszak stoi w sypialni i nie jest prawie wcale wylaczany.
Po jakims czasie (1.5 roku?) Dysk zaczal wydawac jednostajny pisk ... Przypusczam ze jest to czestotliwosc rowna predkosci obrotowej - czyli 5-6kHz
Pewnie jest to spowodowane luzami na lozysku...
Czy zna ktos dysk, ktory nie bedzie sie tak zachowywal po tak krotkim czasie?

Jaki du偶y? R贸偶ne wielko艣ci z tej samej serii mog膮 r贸znie ha艂asowa膰.

Data: 2010-02-21 16:15:05
Autor: Cezar
Cichy dysk poszukiwany

"MC" <m5c@go2.pl> wrote in message news:hlrls7$pdv$1node1.news.atman.pl...
[...]

mam w tej chwili 320GB i taka wielkosc mi spokojnie wystarcza

c.

Data: 2010-02-21 17:26:52
Autor: MC
Cichy dysk poszukiwany
U偶ytkownik "Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hlrm8s$9b8$1inews.gazeta.pl...

Jaki du偶y? R贸偶ne wielko艣ci z tej samej serii mog膮 r贸znie ha艂asowa膰.

mam w tej chwili 320GB i taka wielkosc mi spokojnie wystarcza

A wydajny musi by膰? Samsung HD503HI ma 27 decybeli, ale to zielony. Ok 60-70 MB/s.

Data: 2010-02-21 17:54:50
Autor: Cezar
Cichy dysk poszukiwany

"MC" <m5c@go2.pl> wrote in message news:hlrmhb$ph3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie musi. Problem w tym ze jak ten dysk byl nowy to byl praktycznie bezszelestny. Przypuszczam ze jak kupie nowy to tez tak bedzie. Pytanie tylko: Na jak dugo?

c.

Cichy dysk poszukiwany