Cichy dzwonek

Data: 2009-08-10 10:12:32
Autor: raviz
Cichy dzwonek
WItam
Wlasnie przeczytalem watek o DDR - faktycznie czesto zdarza sie podobna sytuacja. Jednak nie wiem czy takie pienienie sie i bluzganie w konsekwencji nie przyniesie w wielu wypadkach odwrotnego skutku. Ale mniejsza o to. Czy moglibyscie polecic konkretny dzwonek, ktory glosno dzwoni gdy sie go uzyje natomiast w zadnym wypadku nie podzwania na wertepach. Dodakowo czarny, maly i lekki :)
Pozdrawim

PS
Spojrzalem tez na airzounda - alez to brzydkie i faktycznie chyba do miasta bo w lesie i na bocznych drogach wiekszosc osob ktore spotykam uslyszy dzwonek.

Data: 2009-08-10 10:17:09
Autor: Wojtek
Cichy dzwonek
raviz pisze:
[...]

Tzw. odgłos paszczą...

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadajÄ…c prywatnie

Data: 2009-08-10 10:20:31
Autor: raviz
Cichy dzwonek
Wojtek wrote:
raviz pisze:
[...]

Tak wiem, ale jaki dzwiek wydasz: droga? moja prawa, lewa, srodek? itd
Dzwonek nie wprowadza zamieszania a kazdy kto uslyszy - zrozumie, ze komus z tylu zawadza, niewazne dzialkowiec, emeryt czy  osobnik z psem.

Data: 2009-08-10 10:27:46
Autor: reme.k
Cichy dzwonek
> Tak wiem, ale jaki dzwiek wydasz: droga? moja prawa, lewa, srodek? itd
Dzwonek nie wprowadza zamieszania a kazdy kto uslyszy - zrozumie, ze komus z tylu zawadza, niewazne dzialkowiec, emeryt czy  osobnik z psem.

dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, - chodziło oczywi¶cie o to :)

Data: 2009-08-10 10:57:16
Autor: Tomasz Minkiewicz
Cichy dzwonek
On Mon, 10 Aug 2009 10:20:31 +0200
raviz <raviz@vp.pl> wrote:

Wojtek wrote:

Tak wiem, ale jaki dzwiek wydasz: droga? moja prawa, lewa, srodek? itd
Dzwonek nie wprowadza zamieszania a kazdy kto uslyszy - zrozumie, ze komus z tylu zawadza, niewazne dzialkowiec, emeryt czy  osobnik z psem.

Najczęściej słyszę „przepraszam”, które zwykle jest dobrze rozumiane.
Ale osobiście jestem od dawna zwolennikiem pstryknięcia klamkami –
ciche, nienatarczywe, a większość ludzi bez wahania wie, czego od
nich chcÄ™. No, chyba ĹĽe jestem akurat we wrednym nastroju, wtedy czasem
piszczę tylnym kołem, żeby wywołać u zawalidrogów poczucie winy, że
mnie zmusili do takiego ostrego hamowania ;).

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-08-10 23:40:43
Autor: schliesky
Cichy dzwonek
Tomasz Minkiewicz wrote:

[...]

Dobrze mieć trykającą piastę, wystarczy puścić korby. :-)

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-08-11 10:40:32
Autor: Coaster
Cichy dzwonek
schliesky wrote:
[..]
Dobrze mieć trykającą piastę, wystarczy puścić korby. :-)

Jestes tego pewien? :-P
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=tryka%E6

PS. Pewnie myslales o terkotaniu ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-08-11 23:17:38
Autor: schliesky
Cichy dzwonek
Coaster wrote:
schliesky wrote:
[..]
Dobrze mieć trykającą piastę, wystarczy puścić korby. :-)

Jestes tego pewien? :-P
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=tryka%E6

PS. Pewnie myslales o terkotaniu ;-)

Bez przesady proszę. Niedługo będziesz poprawiać, że nie buum, tylko bum. Moja piasta tryka i tyle! Tryk, tryk...

Data: 2009-08-12 13:31:32
Autor: Coaster
Cichy dzwonek
schliesky wrote:
Coaster wrote:
schliesky wrote:
[..]
[...]

Bez przesady - Ty sie czepiasz... Nie 'poprawiam' literki jak sugerujesz, nie chodzi mi o ortografie ale zwracam uwage, ze uzyles wyrazu o zupelnie innym znaczeniu niz chciales - powinienes podziekowac a ty idziesz w zaparte ;-)

Moja piasta tryka i tyle!

Widac masz zboczona piaste ;-)

Tryk, tryk...

Tryk to samiec owcy ;-)

Data: 2009-08-12 08:14:16
Autor: schliesky
Cichy dzwonek
On Aug 12, 1:31 pm, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
schliesky wrote:
> [...]

Ok, nie spojrzałem w linka. Faktycznie strach z t± piast± wyjeżdżać na
miasto :-)

Data: 2009-08-13 10:09:58
Autor: Coaster
Cichy dzwonek
schliesky wrote:
On Aug 12, 1:31 pm, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
schliesky wrote:
Coaster wrote:
schliesky wrote:
[..]
[...]

Wystarczy sie do niej odwracac plecami ;-)

Data: 2009-08-10 10:30:19
Autor: MichałG
Cichy dzwonek
raviz pisze:
[...]

http://www.allegro.pl/item704849340_dzwon_jachtowy_190_mm_mosiezny_kod_0508_raksa.html
Powinien być słyszalny, ale nie spełnia drugiego warunku.
;)
ten spełnia oba warunki:
http://www.allegro.pl/item702280208_dzwonek_rowerowy_sczarny_wyprzedaz.html
wystarczająco głośny i blokuje mało cennego miejsca na kierownicy.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-10 11:13:04
Autor: RadoslawF
Cichy dzwonek
Dnia 2009-08-10 10:30, Użytkownik MichałG napisał:

ten spełnia oba warunki:
http://www.allegro.pl/item702280208_dzwonek_rowerowy_sczarny_wyprzedaz.html
wystarczaj±co gło¶ny i blokuje mało cennego miejsca na kierownicy.

Pierwszego nie spełnia, nie dzwoni gło¶no.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-10 14:21:54
Autor: MichałG
Cichy dzwonek

http://www.allegro.pl/item702280208_dzwonek_rowerowy_sczarny_wyprzedaz.html wystarczaj±co gło¶ny i blokuje mało cennego miejsca na kierownicy.

Pierwszego nie spełnia, nie dzwoni gło¶no.

Pozdrawiam

na scieżki wystarczy. Na delikwenta w słuchawkach pierwszy tez nie pomoze.
pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-10 15:14:52
Autor: BoDro
Cichy dzwonek
"MichałG" napisał:

wystarczaj±co gło¶ny i blokuje mało cennego miejsca na kierownicy.

Pierwszego nie spełnia, nie dzwoni gło¶no.

na scieżki wystarczy. Na delikwenta w słuchawkach pierwszy tez nie pomoze.

innym typem dzwoneczka - ale też raczej cichym, wystarczaj±cym jednak na
spacerowiczów bez mp3 i mamy z wózkami - jest cateye pb-100:

 http://img43.imageshack.us/img43/5373/dzwoneczek.jpg

uchwyt pozwala zamocowć tak, by nie sterczał na górze kiery. Działa na
zasadzie poci±gania nie dzyndzelka, a czaszy.

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-08-10 16:07:03
Autor: RadoslawF
Cichy dzwonek
Dnia 2009-08-10 15:14, Użytkownik BoDro napisał:

[...]

Nikt już nie produkuje takich metalowych jakie były w rowerach
w latach 70 i 80 ? One to robiły ładny jazgot, powinny się
przebić przez słuchawki.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-11 08:49:20
Autor: MichałG
Cichy dzwonek
RadoslawF pisze:
[...]

produkuje, niedawno miałem w rekach. Nawet ładnie wygl±dał (matowy czarny lakier udaj±cy oksydę), jednak miał tendencję do pobrzekiwania przy potrz±saniu.. ;).

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-11 16:48:01
Autor: RadoslawF
Cichy dzwonek
Dnia 2009-08-11 08:49, Użytkownik MichałG napisał:

[...]

A można to gdzie¶ kupić ?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-12 07:19:12
Autor: MichałG
Cichy dzwonek
RadoslawF pisze:
[...]

pewnie tak. Widziałem na wiosne w SR w Rybniku.

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-10 10:37:47
Autor: PeJot
Cichy dzwonek
raviz pisze:
[...]

*Piszcza;ce* hamulce. Zawsze pod re;ka; :)

Albo sygnalizator paszczowy. Ja tam pogwizduje;, ale sa; i inne opcje.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta?em z Internetu, nie wiedzia?em, z.e na s'wiecie jest

Data: 2009-08-10 23:53:30
Autor: jakuboff
Cichy dzwonek
raviz wrote:
Spojrzalem tez na airzounda - alez to brzydkie i faktycznie chyba do miasta bo w lesie i na bocznych drogach wiekszosc osob ktore spotykam uslyszy dzwonek.

No właśnie, ja od roku na zmianę zakładam i ściągam airzounda i przeklinam jego pokraczność. Chciałbym coś bardziej nowoczesnego kompaktowego, mniejszego. Coś, co nie kłóciłoby się z shifterami. Ale chyba ta plastikowa odstająca trąbka nie ma żadnej alternatywy?

Data: 2009-08-11 08:58:16
Autor: MichałG
Cichy dzwonek
jakuboff pisze:
raviz wrote:
[...]

to sprĂłbuj tego:
http://sklep.sail-ho.pl/index.php3?towid=817&r=1

jak nazwa nierowerowa, można to nazwać 'wzmaczniacz dzwieku paszczowego'.
Generuje dzwiek klasy airzounda, jedynie czas trwania ograniczony pojemnoscią płuc.
;))

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-11 15:01:24
Autor: Andrzej
Cichy dzwonek
http://www.centrumrowerowe.pl/001396/Cateye-PB-600_srebrny_dzwonek/Produkt.aspx
cos takiego
jest glosny nie dynda jezdzac po terenie i malo wazy

Cichy dzwonek