Cichy kask

Data: 2014-10-15 11:14:11
Autor: Qlfon
Cichy kask
Integral czy z podnoszoną szczęką? Pewnie integral...
Ciężki temat bo głośność kasku jest dosyc subiektywną kwestią i w dużej mierze zależy od motocykla i pozycji na nim względem szyby.
Miałem kiedyś TDM 850 i Nolana N100 z podnoszona szczęką - w pozycji siedzącej był dosyć głośny, w pozycji stojąc znacznie cichszy. Potem Shoei MultiTec - znacznie cichszy niż Nolan ale też w niezaburzonej strudze powietrza ponad szybą było ciszej.
Z tego co miałem na głowie to najciszej było w Cabergu C3.

--
Qlfon, Lublin

Cichy kask