Cichy staroć na s. 775?

Data: 2010-12-09 17:49:51
Autor: onion
Cichy staroć na s. 775?
zostaje zmiana proca na coś co się tak nie grzeje i w tym momencie proszę o podpowiedź: co tam wsadzić? Najlepiej jakiś staroć za 100-200zł byle by się nie grzał.

Niedawno sprzedałem E4400 za grosze (100zł), procesor praktycznie bezgłośny, wentylatro nie startował albo chodzil na minimalnych obrotach przy pracy w win+net

Data: 2010-12-09 18:26:57
Autor: qwerty
Cichy staroć na s. 775?
Użytkownik "onion"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:idr1g9$btq$1@news.onet.pl...
Niedawno sprzedałem E4400 za grosze (100zł), procesor praktycznie bezgłośny,

Gratuluje słuchu. Ja w ogóle nie słyszę procesora. Dla mnie tranzystory są zbyt ciche.

Cichy staroć na s. 775?