Cichy staroć na s. 775?

Data: 2010-12-13 00:24:46
Autor: kamil d
Cichy staroć na s. 775?
Dziś rozwiązałem problem głośnego chłodzenia, pomogła pasta termoprzewodząca. Ściągnąłem radiator i okazało się, że prawie jej tam nie ma, chyba w Proline mieli jakieś deficyty jak kupowałem ten komputer. Teraz rzadko przekracza 40 stopni, jak był nowy to 60 było normalną temperaturą bez obciążenia, masakra... oni nawet mają instrukcję prawidłowego nałożenia pasty na stronie http://tiny.pl/hw6zw , lol.

--
kamil d

Data: 2010-12-14 15:29:18
Autor: Doxent
Cichy staroć na s. 775?
instrukcję prawidłowego nałożenia pasty na stronie http://tiny.pl/hw6zw , lol.

dlatego w takich firmach nie kupuje się gotowych komputerów bo wiadomo, iż składają je ludzie z doskoku, często studenci i dyletanci którzy nie mają zbyt dużego pojęcia i doświadczenia w składaniu komputerów. Nierzadko uczą się podstaw i często im to wychodzi a często skutki są marne po czasie.

Cichy staroć na s. 775?