Cichy trenażer: Minoura czy Tacx?

Data: 2013-10-03 20:17:21
Autor: z
Cichy trenażer: Minoura czy Tacx?
W dniu 2013-09-14 12:09, Piotr Kosewski pisze:
Cześć,

Rozglądam się za cichym trenażerem (pewnie na "Mikołaja"). Oglądałem
jakieś filmiki na youtube, ale trudno po tym wywnioskować (nie ma
informacji o oponie, zazwyczaj nie ma punktu odniesienia).

Czy da się kupić części do takiego trenażera?:-) Oczywiście mam na myśli ten element "zwalniający" Czym go zastąpić? Alternator samochodowy? :-)

Data: 2013-10-03 11:44:01
Autor: tadeklodz
W dniu czwartek, 3 października 2013 20:17:21 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Czy da się kupić części do takiego trenażera?:-) Oczywiście mam na myśli ten element "zwalniający" Czym go zastąpić? Alternator samochodowy? :-)

Velo ma chyba serwis Tacxa w Polsce. Powinni mieć części i serwis

Cichy trenażer: Minoura czy Tacx?