Cichy wentylator

Data: 2010-08-11 07:27:17
Autor: Filip
Cichy wentylator
Próbowałem już kilku egzemplarzy Arctica, ale średnio to wychodzi. Czy możecie polecić sprawdzony wentylator na radiator i procesor AM2? Czy do 50PLN znajdzie się coś naprawdę cichego i trwałego?

Filip

Data: 2010-08-11 09:47:24
Autor: Przemysław Ryk
Cichy wentylator
Dnia Wed, 11 Aug 2010 07:27:17 +0200, Filip napisał(a):

Próbowałem już kilku egzemplarzy Arctica, ale średnio to wychodzi. Czy możecie polecić sprawdzony wentylator na radiator i procesor AM2?

Scythe Mugen 2.

Czy do 50PLN znajdzie się coś naprawdę cichego i trwałego?

To już gorzej. Arctic Cooling Freezer 7 Pro to około 80 zł.

[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,  ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod     ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili.  (znalezione) ]

Data: 2010-08-11 12:57:18
Autor: kamil
Cichy wentylator

"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:1975o9nva11qo.dlgmaverick.kielek.info...
[...]

A jesli nie podkrecane ekstremalnie, to spokojnie Shuriken wystarczy, mojego E5200 @ 3GHz chlodzi bez problemow a jest bezglosny i nie zawadza w obudowie. Za ~160zl trudno cos lepszego dostac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-11 17:07:51
Autor: Przemysław Ryk
Cichy wentylator
Dnia Wed, 11 Aug 2010 12:57:18 +0100, kamil napisał(a):

[...]

Jakoś mam awersję do radiatorów nie dmuchających w kierunku tylnej ścianki,
tylko "w płytę". Choć fakt faktem - cenowo zupełnie inna półka.

[ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you  ]
[ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you.     ]
[                                             (James McCord "The Island" ) ]

Data: 2010-08-11 21:11:46
Autor: Filip
Cichy wentylator
Przemysław Ryk wrote:
[...]

Chłopaki! :) Wszystko fajnie, tylko mam cienki budżet tj. do 50PLN. Właściwie sam radiator zostawiłbym jak jest, bo pewnie nie zmieszczę się w budżecie, tylko wymieniłbym wentylator. Procek posiada TDP 45W, więc nawet chyba duży radiator nie byłby potrzebny, natomiast bardzo zależy mi na ciszy.

Czy znacie jakieś godne polecenia, ciche i w miarę trwałe wentylatory?

Filip

Data: 2010-08-11 21:31:00
Autor: Giecze
Cichy wentylator
Filip wrote:

Przemysław Ryk wrote:
> [...]

Czy znacie jakieś godne polecenia, ciche i w miarę trwałe wentylatory?

Generalnie polecam fora specjalistyczne, np. http://forum.cooling.pl
Ja dla siebie kupiłem Noiseblockera XL2 (12cm na podmiankę do zasilacza)
są też mniejsze:
http://www.cooling.pl/noiseblocker-blacksilent-xr1,produkt,551697.html?from_category=30_147

Grzegorz

Data: 2010-08-12 00:22:16
Autor: Przemysław Ryk
Cichy wentylator
Dnia Wed, 11 Aug 2010 21:31:00 +0200, Giecze napisał(a):

[...]

Noiseblockery mają IMVHO jedną wadę - szybko zaczynają hałasować.
Korzystałem z wersji 12 i 9 cm jako wentyle do obudowy, ściągnięte z
napięciem zasilającym do 6V. Po roku z groszami zaczynają terkotać. :(

[ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz           ]
[ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą.                              ]

Data: 2010-08-12 00:19:22
Autor: GLaF
Cichy wentylator
Dnia Wed, 11 Aug 2010 21:11:46 +0200, Filip napisał(a):

[...]

A może wystarczy regulator obrotów?

--
GLaF

Data: 2010-08-12 00:22:16
Autor: Przemysław Ryk
Cichy wentylator
[...]

Moim zdaniem w okolicach tej kwoty (ale raczej +25 zeta do wspomnianych 50)
- Freezer Arctica czy wspomniany Shuriken.

[ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy...         ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2010-08-12 06:03:34
Autor: januszek
Cichy wentylator
Filip napisa?(a):

Chłopaki! :) Wszystko fajnie, tylko mam cienki budżet tj. do 50PLN.

Kup piwo i pusc duzego lotka ;P Potem bedzie jak bedzie ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-08-11 16:32:06
Autor: Giecze
Cichy wentylator
Filip wrote:

Próbowałem już kilku egzemplarzy Arctica, ale średnio to wychodzi. Czy możecie polecić sprawdzony wentylator na radiator i procesor AM2? Czy do 50PLN znajdzie się coś naprawdę cichego i trwałego?

Zwróć uwagę na Spartan HE923:
http://www.silentiumpc.com/product.php?id=34

GC

Data: 2010-08-11 17:55:30
Autor: Remek
Cichy wentylator
Użytkownik "Giecze" napisał:

http://www.silentiumpc.com/product.php?id=34

Co to za debilna srona? Można tam coś kupić, czy tylko czytać to ble, ble,
ble?

Remek

Data: 2010-08-11 18:12:25
Autor: Giecze
Cichy wentylator
Remek wrote:

Użytkownik "Giecze" napisał:

> http://www.silentiumpc.com/product.php?id=34

Co to za debilna srona? Można tam coś kupić, czy tylko czytać to ble, ble,
ble?

Taki żarcik? ;)

GC

Cichy wentylator