Cieciape³owska donosicielska

Data: 2010-08-27 04:46:50
Autor: Pistacjusz
Cieciape³owska donosicielska
Im d³u¿ej dawni kapusie i donosiciele z PO rz±dz± tym bardziej pleni
siê donosicielstwo:
http://podatki.wp.pl/kat,1342,title,E-donosy-na-firme-lub-sasiada,wid,12608729,wiadomosc.html
Jak widaæ wierny choæ g³upi elewktorat PO w na¶ladowaniu swoich
"wodzów" widzi szansê kariery.

Data: 2010-08-27 13:50:57
Autor: dexth
Cieciape³owska donosicielska

U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:bf2ffdd6-839e-4c4e-aa74-3be09dcd9d13j18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Gdzie tam pisze, ze "glupi elewktorat PO".....
Ty myslisz, czy tylko wierzysz?

pozdr dexth

Data: 2010-08-27 05:00:19
Autor: Pistacjusz
On 27 Sie, 13:50, "dexth" <de...@interia.pl> wrote:
U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:bf2ffdd6-839e-4c4e-aa74-3be09dcd9d13j18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

No wiesz, ka¿dy cz³owiek który g³osuje na ludzi którzy notorycznie
k³ami± (i nawet siê z tym nie kryj±), kradn± i ruinuj± kraj w którym
¿yje musi byæ wyj±tkowym têpakiem.

Data: 2010-08-27 14:06:24
Autor: dexth
Cieciape³owska donosicielska

U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:90dba7aa-d653-4a79-b0e5-9dd5e7a7019ak10g2000yqa.googlegroups.com...
[..........]

No wiesz, ka¿dy cz³owiek który g³osuje na ludzi którzy notorycznie
k³ami± (i nawet siê z tym nie kryj±), kradn± i ruinuj± kraj w którym
¿yje musi byæ wyj±tkowym têpakiem.

Ale gdzie tam wyczytales, ze donosza ci co glosuja na PO?

pozdr dexth

Data: 2010-08-27 05:14:04
Autor: Pistacjusz
Cieciape³owska donosicielska
On 27 Sie, 14:06, "dexth" <de...@interia.pl> wrote:
U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:90dba7aa-d653-4a79-b0e5-9dd5e7a7019ak10g2000yqa.googlegroups.com...
[..........]

[...]

No przecie¿ "wszyscy" popieraj± PO a za PiSem s± tylko moherowe berety
które nie potrafi± ko¿ystaæ z komputera to znaczy, ¿e to musz± byæ
sami zwolennicy Po.

Data: 2010-08-27 14:21:24
Autor: dexth
Cieciape³owska donosicielska

U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:0fd5591b-5a6c-4666-bc1c-9ba361b0df25y11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

To nie ma znaczenia ile popiera PO, a ile PiS. Nazywasz kogos tepakiem, a nie potrafisz odpowiedziec na proste pytanie. Twoj komentarz ma sie nijak do tresci artykulu, ktory skomentowales? Zastanow sie nad soba. Moze nie powinienes innych nazywac tepakami.

pozdr dexth

Data: 2010-08-27 06:03:35
Autor: Pistacjusz
On 27 Sie, 14:21, "dexth" <de...@interia.pl> wrote:
U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:0fd5591b-5a6c-4666-bc1c-9ba361b0df25y11g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

tresci artykulu, ktory skomentowales? Zastanow sie nad soba. Moze nie

Jeste¶ bardzo niesprawiedliwy w swoich ocenach.
Okre¶lenie "têpak" jest wyj±tkowo uprzejme w stosunku do elektoratu PO
bo sugeruje,
¿e wyborca PO s³abo ale jednak my¶li. Jednak wyborca które tydzieñ
przed wuborami s³yszy jedno od Tuska a tydzieñ po wyborach co¶
przeciwnego i nie dostrzega w tym niczego nieprawid³owego w istocie
nie przejawia ¿adnych funkcji my¶lowych.

Data: 2010-08-27 17:30:24
Autor: =he®sk=
Cieciape³owska donosicielska
On Fri, 27 Aug 2010 06:03:35 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

przeciwnego i nie dostrzega w tym niczego nieprawid³owego w istocie
nie przejawia ¿adnych funkcji my¶lowych.

 zalosny jestes chlopie. pakuje cie do kf.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 15:06:03
Autor: dexth
Cieciape³owska donosicielska

U¿ytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c77add7$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kiedys Stanislaw Tym powiedzial w kabarecie, ze bodajze 90% Polakow czyta, ale nie potrafi powiedziec, co czyta. Uznalem to wtedy, za zart, ale dzis juz wiem, ze sie mylilem.

pozdr dexth

Data: 2010-08-27 17:30:22
Autor: =he®sk=
Cieciape³owska donosicielska
On Fri, 27 Aug 2010 05:14:04 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

No przecie¿ "wszyscy" popieraj± PO a za PiSem s± tylko moherowe berety
które nie potrafi± ko¿ystaæ z komputera to znaczy, ¿e to musz± byæ

 na dodatek nie potrafia koRZystac ze slownika ortograficznego.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 17:30:22
Autor: =he®sk=
Cieciape³owska donosicielska
On Fri, 27 Aug 2010 05:00:19 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

No wiesz, ka¿dy cz³owiek który g³osuje na ludzi którzy notorycznie
k³ami± (i nawet siê z tym nie kryj±), kradn± i ruinuj± kraj w którym

 co sadziszm o tych ktorzy wyglaszaja oredzie do przyjaciol moskali,
 brataja sie z kolesiami z pzpr, wielbia gierka i prl ? to ZDRAJCY !

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 17:30:22
Autor: =he®sk=
Cieciape³owska donosicielska
On Fri, 27 Aug 2010 04:46:50 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

 z tego co podaja us donosy pisza glownie ludzie niewyksztalceni czyli
 twardy elektorat pis. szach i mat ! ;o)))

 odpowiesz w koncu na moje pytania tchorzu ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Cieciape³owska donosicielska