Cięcie kosztów

Data: 2009-06-05 12:57:21
Autor: Tom
Cięcie kosztów

Chciałbym poznać Wasze sposoby na cięcie kosztów w firmie (do 100
pracowników).
Ja ostatnio rozpatruję możliwość przejścia na darmowe oprogramowanie
Linux i Open Office zamiast Windows i Office które wymagają opłacania
licencji za każde stanowisko komputerowe i to za każdym razem kiedy
przechodzi się na nowszą wersję.
Czy ktoś już korzysta z Linuxa w firmie ? Co o tym myślicie ?
Proszę oczywiście też o inne sposoby cięcia wydatków.

Linux zlezy do czego. Np. serwer plikow i backupy zamiast win server +
niepotrzebne licencje na stanowiska. Widzialem takie instalacje w
firmach w ogole nie wykorzystywane.
Z mojego punktu ciezko jest namowic kogos w firmie na wdrozenie
opensource, wiec fajnie ze jest taka osoba jak Ty :)
Jakbys chcial cos podzialac w tym kierunku to daj znac :)
Open Office fajny, ale ludzie musza sie przestawic, generalnie wszystko
zalezy od chęci ludzi w firmie :)

Inne ciecia wydtkow jakie zauwazylem, to przejscie z abonamentow kom. na
karty i limity rozmow (przy okazji jeszcze lepsze jest wdrozenie rozmow
tel. przez net)

Pozdrawiam
Tom.

Cięcie kosztów