Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes   »   Cięcie kosztów

Cięcie kosztów

Data: 2009-06-05 13:51:19
Autor: skawet
Cięcie kosztów
Jakiś czas temu stałem przed wyborem Microsoft Office czy Open Office.
Wybrałem Open Office i jestem całkowicie zadowolony, a różnice w obsłudze są w zasadzie drobne.
Polecam Open Office.

gotdid@o2.pl pisze:
Chciałbym poznać Wasze sposoby na cięcie kosztów w firmie (do 100
pracowników).
Ja ostatnio rozpatruję możliwość przejścia na darmowe oprogramowanie
Linux i Open Office zamiast Windows i Office które wymagają opłacania
licencji za każde stanowisko komputerowe i to za każdym razem kiedy
przechodzi się na nowszą wersję.
Czy ktoś już korzysta z Linuxa w firmie ? Co o tym myślicie ?
Proszę oczywiście też o inne sposoby cięcia wydatków.


Cięcie kosztów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona