Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes   »   Cięcie kosztów

Cięcie kosztów

Data: 2009-06-05 16:53:11
Autor: mihau
Cięcie kosztów
On Jun 5, 12:31 pm, got...@o2.pl wrote:

Czy ktoś już korzysta z Linuxa w firmie ? Co o tym myślicie ?

Wszystkie firmy, w których pracowałem, używały Linuksa. No ale ja
robię w IT :)

W mojej pierwszej pracy stacje robocze były bezdyskowymi terminalami.
Aplikacje wszystkich użytkowników działały na centralnym serwerze, a
końcówki odpowiadały jedynie za wyświetlanie obrazu i obsługę
klawiatury i myszy. Pracowali na tym handlowcy, księgowość,
sekretarki. Działało pięknie, oszczędzało sporo sprzętu i czasu pracy
administratora przy aktualizacji softu. Do tego wszystkie dane
lądowały na jednej maszynie (łatwy backup) i pracownicy mogli dowolnie
zmieniać używane stanowiska bez noszenia komputerów czy kopiowania
danych.

Ma to niestety parę poważnych ograniczeń, jak choćby niemożność
podłączenia pendrive'a na końcówce.

Najważniejsze, żebyś znalazł człowieka od administracji tym za
odpowiednie pieniądze. Tak by ewentualny dodatkowy koszt nie okazał
się większy niż oszczędność na licencjach.

--
mihau

Cięcie kosztów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona