Cięcie pancerzy

Data: 2018-06-03 18:51:49
Autor: Jawi
Cięcie pancerzy
Cześć,
Czy nożyce tanie, bo za cenę około 40pln np PROX do cięcia linek i pancerzy są coś warte czy dać sobie spokój?
Może jakieś inne tanie? Wcześniej zamawiałem docięte odcinki, ale może sam bym sobie dociął tym razem.

pozdrawiam

Data: 2018-06-03 19:56:05
Autor: ToMasz
Cięcie pancerzy
W dniu 03.06.2018 o 18:51, Jawi pisze:
[...]

z mojego doświadczenia wynika że każdymi, wykonanymi ze stali przecinakami do przewodów elektrycznych dasz radę. więc kleszczami do linek - tym bardziej. a w domu najłatwiej kątówką

ToMasz

Data: 2018-06-03 20:13:26
Autor: PeJot
Cięcie pancerzy
W dniu 2018-06-03 o 18:51, Jawi pisze:
Cześć,
Czy nożyce tanie, bo za cenę około 40pln np PROX do cięcia linek i pancerzy są coś warte czy dać sobie spokój?

Po cięciu nożycami i tak warto splanować końcówkę pancerza, by płaszczyzna cięcia była prostopadła do osi. Do zarabiania pancerzy używam szlifierki ostrzałki, jeden kamień zamieniony na tarczę do cięcia.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-06-04 22:45:57
Autor: Jawi
Cięcie pancerzy
>W dniu 2018-06-03 o 20:13, PeJot pisze:
>W dniu 2018-06-03 o 19:56, ToMasz pisze:

Dziękuję za sugestie, czyli nie ma się co przejmować tylko kupić z metra i ciąć czymś co mam w domu.

pozdrówka

Data: 2018-06-05 07:23:30
Autor: ń
Cięcie pancerzy
A zbankrutowałbyś od tej obcinarki?

-- -- -
czyli nie ma się co przejmować tylko kupić z metra i ciąć czymś co mam w domu.

Data: 2018-06-05 23:41:28
Autor: Jawi
Cięcie pancerzy
W dniu 2018-06-05 o 07:23, ń pisze:
A zbankrutowałbyś od tej obcinarki?
A coś by się stało gdybyś zaczął odpowiadać "pod"?
I Twoja wypowiedź coś wnosi do tematu?

Odpowiadając:
Nie, ale okazuje się, że wcale specjalnie nie muszę jej wybierać, zastanawiać się, kupować i trzymać zbędnego narzędzia, które wykorzystam tylko do w zasadzie jednego celu.
Pozdrawiam

Data: 2018-06-06 00:40:30
Autor: Prot Ogenes
Cięcie pancerzy
On 2018-06-05 23:41, Jawi wrote:
[...]

I z takiego założenia wyjdź. Ja pancerze obcinałem dosłownie raz w życiu. To nie jest coś co się zużywa i wymienia co sezon. Wykorzystałem tarczę do cięcia metalu i wkrętarkę.

Nie widzę sensu w kupowaniu narzędzia do wykorzystania raz na kilka lat.
Chyba, że ktoś realnie zajmuje sie serwisowaniem rowerów swoich i znajomych.

Prot

PS Co ciekawe o zbankrutowaniu odpisał ci koleś, który chciał sie zrzucać wśród Warszawiaków na łatki żeby było taniej. Taki dowcipas z niego.

Data: 2018-06-06 06:51:00
Autor: ń
Cięcie pancerzy
Raz w zyciu to można podjechać do najbliższego dobrego serwisu.
Co do narzędzi jeden ma tarczę do cięcia metalu, a inny tarcze do betonu, jeden ma wkretarkę, a inny młot wyburzeniowy.
Tak swoją drogą co do cięcia pancerzy i linek poleca firma Jagwire?

-- -- -
raz w życiu.

Cięcie pancerzy