Ciekaw jestem jakie buteleczki (pojemnosciowo) wozono za Kwasowerem :)

Data: 2009-04-19 15:10:41
Autor: Green Apple
Ciekaw jestem jakie buteleczki (pojemnosciowo) wozono za Kwasowerem :)
Po Kaczynskim poki co, poza domyslami PalicChuja i agenta WSI Komorowskiego, nie widac, zeby sie podczas oficjalnych uroczystosci panstwowych wypierdalal o wlasne nogi jak Stolecman - ale co zrobic - ida wybory :)

Co to sie bedzie dzialo jak Tusku sobie do kancelarii sprowadzi mlodzikow ze Szczecina - Peace, Love & Extasy a w "buteleczki" beda sie zaopatrywac w holenderskich kofiszopach :)

Ciekaw jestem jakie buteleczki (pojemnosciowo) wozono za Kwasowerem :)