Ciekawa fakture dostalem

Data: 2012-11-14 18:15:55
Autor: witek
Ciekawa fakture dostalem
He he, placilem karta kredytowa, po czym pani powiedziala, ze mi paragonu nie da bo do płatnosci karta musi wystawic fakture.

No i wystawiła.

Nabywca/Odbiorca  : "Zapłata kartą"
adres   : <tu adres sklepu>

Mnie tam faktura na nic, ale zastanawiam sie czy komus szczeka w trakcie kontroli nie walnie o posadzkę.

Data: 2012-11-15 08:37:28
Autor: Liwiusz
Ciekawa fakture dostalem
W dniu 2012-11-15 01:15, witek pisze:
[...]

Hm, czyli ani paragonu nie dostałeś, ani faktury nie dostałeś. Rzeczywiście dziwne.

Co to za sklep?

--
Liwiusz

Data: 2012-11-15 04:33:01
Autor: witek
Ciekawa fakture dostalem
Liwiusz wrote:
[...]

pewnie jakbym chcial to bym fakture dostal. Ale ze nie chcialem to dostalem "fakture".

Co to za sklep?

taka jedna siec z elektronika podobna do nie dla idiotow.

Data: 2012-11-15 11:42:24
Autor: Liwiusz
Ciekawa fakture dostalem
W dniu 2012-11-15 11:33, witek pisze:
Liwiusz wrote:
[...]

Wg mnie nie dostałeś faktury. Fakturę dostał niejaki Zapłat Karta.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-15 11:43:09
Autor: Liwiusz
Ciekawa fakture dostalem
Liwiusz wrote:
[...]

To znaczy chodzi mi przede wszystkim o to, że sklep coś sprzedał bez paragonu i bez faktury.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-15 14:10:19
Autor: Gotfryd Smolik news
Ciekawa fakture dostalem
On Thu, 15 Nov 2012, Liwiusz wrote:

[...]

  Jak nie.
  Właśnie dostał paragon.
  Nie należy mylić paragonu z paragonem fiskalnym, bo zaraz krzesło
na myśl przychodzi, w roli podzbioru oczywiście ;)

Rzeczywiście dziwne.

  Dziwne.
  Ja wyłącznie w sprawie formalnej się wtrąciłem ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-15 08:38:45
Autor: witek
Ciekawa fakture dostalem
Gotfryd Smolik news wrote:

  Właśnie dostał paragon.

Nie masz nic przeciwko pisaniu "Faktura VAT" na "paragonie"?

Data: 2012-11-15 15:55:52
Autor: Gotfryd Smolik news
Ciekawa fakture dostalem
On Thu, 15 Nov 2012, witek wrote:

Gotfryd Smolik news wrote:

  Właśnie dostał paragon.

Nie masz nic przeciwko pisaniu "Faktura VAT" na "paragonie"?

  A tam tak napisali?
  To owszem, mam coś przeciw.
  Ale faktu to nie zmienia (przez nieprawidłowość nie przestaje
to być prawidłowy paragon).

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-15 09:04:58
Autor: witek
Ciekawa fakture dostalem

Gotfryd Smolik news wrote:

  Właśnie dostał paragon.

Nie masz nic przeciwko pisaniu "Faktura VAT" na "paragonie"?

  A tam tak napisali?

Aha
jak przykazano

Faktura VAT
nr
data wystawienia
data sprzedazy
Sprzedawca
Nabywca
Odbiorca

  To owszem, mam coś przeciw.
  Ale faktu to nie zmienia (przez nieprawidłowość nie przestaje
to być prawidłowy paragon).

a ja sie tam nie znam
tak mi sie tylko spodobało.

Data: 2012-11-15 20:34:33
Autor: Piotrek
Ciekawa fakture dostalem
On 2012-11-15 01:15, witek wrote:
[...] ale zastanawiam sie czy komus szczeka w trakcie
kontroli nie walnie o posadzkę.

Ojtamojtam. Swojego czasu dostałem fakturę (wydrukowaną jak najbardziej na drukarce), na której rachunkowo kompletnie nic się zgadzało. A była tam dokładnie jedna pozycja ...

Oczywiście o korektę nie dało się doprosić.

Dopiero jak zacząłem "dymić" i pisać po głównych księgowych i innych prezesach to wysłali po miesiącu czy coś koło tego ... drugą fakturę z zupełnie inną datą sprzedaży. Reszta (pewnie przez przypadek) się zgadzała.

Od tego czasu to już nawet faktura (wprawdzie konsumencka) z pustym miejscem na nabywcę i komentarzem "to niech Pan sobie coś sam wpisze" mnie nie dziwi.

Piotrek

Ciekawa fakture dostalem