Ciekawa konstrukcja...

Data: 2010-12-07 23:39:27
Autor: saturn5
Ciekawa konstrukcja...

Co sądzicie?

mam nadzieje ze wiesz ze to skladak - bedzie potrzeba okolo 500 godzin na
zlozenie (dodaj drugie tyle na poprawke). No i raczej bym poczekal az choc
pare sztuk tego bedzie latalo po niebie.

Data: 2010-12-08 00:50:30
Autor: M
Ciekawa konstrukcja...
mam nadzieje ze wiesz ze to skladak - bedzie potrzeba okolo 500 godzin na
zlozenie (dodaj drugie tyle na poprawke). No i raczej bym poczekal az choc
pare sztuk tego bedzie latalo po niebie.

Jasne - to jest cena kitu z silnikiem i FFW kitem. Nie ja chcę to składać ale fachowiec. No i oczywiście poczekam - już zresztą i tak bardzo długo czekam:)

Ciekawa konstrukcja...