Ciekaw± rzecz przeczyta³em

Data: 2010-06-11 20:21:37
Autor: Dirko
Ciekaw± rzecz przeczyta³em
U¿ytkownik "abner" <abner1@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:huttej$7bb$2news.onet.pl...

Ku pamiêci. Rok rz±dów PiS
To by³ wyj±tkowy rok, takiego nie mieli¶my od 17 lat.
To by³ rok bli¼ni±t na kaczych nogach, przetrwali¶my te¿ rok nastêpny i
dziêkowali¶my Bogu, i prosili¶my go, by ju¿ nigdy wiêcej dobry Bóg
podobnych dowcipów nam nie robi³.

    Ale teraz PiS i sam Jaros³aw Podróba zmienili siê o ca³e 360 stopni. ;-)

Data: 2010-06-11 22:41:03
Autor: abner
Ciekaw± rzecz przeczyta³em
On Fri, 11 Jun 2010 20:21:37 +0200, Dirko wrote:

Użytkownik "abner" <abner1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ku pamięci. Rok rządów PiS
To był wyjątkowy rok, takiego nie mieliśmy od 17 lat. ...
To był rok bliźniąt na kaczych nogach, przetrwaliśmy też rok następny i
dziękowaliśmy Bogu, i prosiliśmy go, by już nigdy więcej dobry Bóg
podobnych dowcipów nam nie robił.

    Ale teraz PiS i sam JarosÅ‚aw Podróba zmienili siÄ™ o caÅ‚e 360 stopni.
    ;-)

Wiesz - przyznaję - ten tekst jest ostry. Może nawet stronniczy prawdopodonie napisał to jakiś człowiek, który kiedyś Kaczorów popierał ale nie zdzierżył tego żałosnego rozmemłanego kłamliwgo bełkotu.
Kiedyś, przyznam się, tez popierałem. Myślałem sobie: odnowa moralna - jak jak najbardziej. Powrót do korzeni, powrót do zasad. Nawet jeżeli znaczyłoby to wyjscie z UE. Wierzyłem, że tego właśnie Polska potrzebuje i ze partia Kaczyńskich może to zapewnić. Momentem kiedy zwątpiłem było kiedy powiedzał a Stoczni Gdańskiej, w miejscu szczególnym:
"Nigdy więcej nie wolno już rozmawiać z ludźmi o marnej reputacji. I chcę wam tutaj, w tym szczególnym miejscu, w tym, można powiedzieć, świętym miejscu Polaków, przyrzec, że nigdy więcej już z takimi ludźmi rozmawiać nie będziemy" – o Lepperze i Samoobronie na wiecu w Stoczni Gdańskiej (01.10.2006) A już następnego dnia z Lepperem negocjował, a potem znowu nazwał go "przyjacielem".

Jak ufać takiemu człowiekowi?

On potrafi do władzy dojść. Może nawet potrafi tą władzę utrzymać za wszelką cenę, gotów jest do każdych kompromisów. Ale nie ma zielonego pojęcia, co z tą władzą zrobić.

Data: 2010-06-12 01:06:32
Autor: Adam
Ciekaw± rzecz przeczyta³em
A ju¿ nastêpnego dnia z Lepperem negocjowa³, a potem znowu nazwa³ go
"przyjacielem".

Jak ufaæ takiemu cz³owiekowi?
Ug³aska³ Leppera i potem w try-miga pos³a³ go w niebyt polityczny. Taki zabieg nie uda³ siê nikomu innemu, ktor tak wcze¶niej pyszczy³ na Leppera. A PiS go za³atwi³ skutecznie. Co prawda - zdrajcy uprzedili tego cwaniaka i wywin±³ siê prokuratorowi (niestety!).
AC

Ciekaw± rzecz przeczyta³em