Ciekawa sprawa...

Data: 2011-01-28 08:52:38
Autor: Tzva Adonai
Ciekawa sprawa...
Data: 2011-01-28 09:05:31
Autor: Tzva Adonai
Ciekawa sprawa...
Tzva Adonai napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=RMMQOSPM6RA

I jeszcze artykuł w języku angielskim na ten sam temat:

http://www.euractiv.com/en/east-mediterranean/polish-russian-relations-and-implications-baltic-region-analysis-501044

Jeśli tak poważny naród jak Szwedzi zaczyna tak aktywnie działać
przeciwko Rosji, to na waszym miejscu już bym się naprawdę zaczął bać..

Data: 2011-01-28 17:16:28
Autor: obserwator
Ciekawa sprawa...Komorowski i "Mistrale Rosji"

W czasie wizyty w Paryżu polski prezydent-historyk udzielił wywiadu
francuskiej telewizji. Ku osłupieniu wielu obserwatorów poparł w nim (!)
sprzedaż przez Francję okrętów desantowych „Mistral”... Federacji Rosyjskiej!!!

Według oceny ludzi z BBN jest to „wybitnie agresywna broń”. Rosja zapewne nie
będzie wykorzystywać ich w misjach humanitarnych czy charytatywnych. Przykład
agresji na Gruzję pokazuje, że w XXI wieku Moskwa pazurków jakoś nie spiłowała.

Sprawa ta została kompletnie pominięta milczeniem przez polskie media.
Doniosła jedynie o tym PAP w małej depeszy (dobre i to!) z 3 września. Ale
poza tym nie zainteresowało to nikogo, nawet medialnego psa z kulawą nogą. A
szkoda. Bo jest się czym przejmować. To, że Francja dba o eksport swojej broni, ergo o miejsca pracy w swoim
przemyśle militarnym - tylko dobrze o niej świadczy. Francuzi po prostu walczą
o swój interes ekonomiczny. Ale czemuż, u licha, ten francusko-rosyjski transfer zbrojeniowy popiera
polski prezydent??? Przecież w naszym interesie polityczno-wojskowym nie leży
wzmacnianie naszego, delikatnie mówiąc, trudnego sąsiada.
Bronisław Komorowski o tym nie wie? To źle. A jeśli wie i tak robi, to jeszcze gorzej. Cóż, to są kolejne,
„doskonałe pytania„ do pana prezydenta BK.
 Niestety, jego wypowiedzi w sprawach Rosji (a dla niego w praktyce Rosja równa
się polityka wschodnia) układają się w logiczną całość. Niedobrą całość.

http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3567

Data: 2011-01-28 19:23:36
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihutlc$6pg$1inews.gazeta.pl...

W czasie wizyty w Paryżu polski prezydent-historyk udzielił wywiadu
francuskiej telewizji. Ku osłupieniu wielu obserwatorów poparł w nim (!)
sprzedaż przez Francję okrętów desantowych &#8222;Mistral&#8221;... Federacji Rosyjskiej!!!

www.gazeta.pl/usenet/

pewnie beda stacjonowaly w Krolewcu, zeby miec w szachu trojmiasto.
To jest normalna reakcja komoroskiego bo on gra na rzecz rosji a nie Polski...

Data: 2011-01-28 18:58:00
Autor: obserwator
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):

> [...]

To jest normalna reakcja komoroskiego bo on gra na rzecz rosji a nie Polski...

 nie manipuluj moim tekstem.

 Informacje podalem za gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3567, a nie
www.gazeta.pl/usenet/. Nie badz taki cwany:))

Data: 2011-01-28 20:02:21
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihv3jo$nak$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Polski...

nie manipuluj moim tekstem.

Informacje podalem za gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3567, a nie

nic nie rozumiem. Niczym nie manipuluje. Odnioslem sie do tekstu i tyle
napisalem:
pewnie beda stacjonowaly w Krolewcu, zeby miec w szachu trojmiasto.
To jest normalna reakcja komoroskiego bo on gra na rzecz rosji a nie
Polski.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -..
KONIEC

Data: 2011-01-28 19:07:11
Autor: obserwator
napisalem:
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -..
KONIEC

przeciez napisalem wyraznie o co mi chodzi. Koniec? Pogadaj wiec z jadrysiem
lub bekonem.Karm ich;)) --

Data: 2011-01-28 20:08:41
Autor: D. J. MC Donald Musk

napisalem:
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -..
KONIEC

przeciez napisalem wyraznie o co mi chodzi. Koniec? Pogadaj wiec z jadrysiem
lub bekonem.Karm ich;))

koniec cytaty...
nie rozumiesz?

Data: 2011-01-28 19:16:24
Autor: obserwator
Ciekawa sprawa...Komorowski i
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
koniec cytaty...
nie rozumiesz?

ciebie nie rozumiem:)

Data: 2011-01-29 15:00:40
Autor: złodziej podatków
> [...]

> Polski...

 nie manipuluj moim tekstem.

 Informacje podalem za gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3567, a nie

A toto jeszcze istnieje ?? Gratuluję wyboru źródła informacji.

Data: 2011-01-29 15:01:43
Autor: obserwator
złodziej podatków <eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
>  Informacje podalem za gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/3567, a nie

A toto jeszcze istnieje ?? Gratuluję wyboru źródła informacji.

a ja gratuluje umiejetnisci czytania ze zrozumieniem i logicznego rozumowania.

Jestes stalym czytelnikiem onetu i gownianej gazety?

Ps. fajny nick masz:))

--

Ciekawa sprawa...