Ciekawa strona

Data: 2011-04-16 10:45:09
Autor: Hans Kloss
Ciekawa strona
... o naczelnym popleczniku platfonsji:
http://szechteriada.org/wp/
Miłej lektury platfonsy ;)
J-23

Data: 2011-04-16 20:01:33
Autor: Marek Czaplicki
Ciekawa strona
Hans Kloss pisze w wiadomości 7f65661f-08f9-41fe-9544-9de6c87f0b0d@r6g2000vbz.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 16 kwiecień 2011 19:45:

.. o naczelnym popleczniku platfonsji:
http://szechteriada.org/wp/
Miłej lektury platfonsy ;)

Szechteriada to totalitarne zapędy w najgorszym komunistycznym wydaniu. Dzisiaj ze strony ?Gazety Wyborczej? doświadczają ich wszyscy, którzy nie pasują do ramek narzucanych przez środowisko Adama Michnika ludziom. Narzucanych  multimedialną przemocą. Mogą to być ?kibole?, czy ktokolwiek uznany za ?faszystę?, ?homofoba?, czy kogokolwiek innego wartego naszczucia na niego np. chłopców z Antify w Święto Niepodległości 2010. A że za każdym razem musi wyjść słabo, to inna kwestia. Polscy czerwoni bez wsparcia z zewnątrz zawsze byli słabi.

dla porządku zapytam. nazwa portalu to "Szechteriada". czy oni piszą o sobie czy o kimś innym? nie sposób przecież znać wszystkich feblików w Polsce.

Data: 2011-04-16 18:10:46
Autor:
Ciekawa strona
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
dla porządku zapytam. nazwa portalu to "Szechteriada". czy oni piszą o sobie czy o kimś innym? nie sposób przecież znać wszystkich feblików w Polsce.

widzisz, jesli nie wiesz, to juz umrzesz w niewiedzy...no chyba, ze wezmiesz
jakiegos korepetytora, ktory bedzie ci tlumaczyl godzinami proste teksty?

Ale wspolczuje....natura nie byla laskawa dla ciebie.

Data: 2011-04-16 20:28:43
Autor: Marek Czaplicki
Ciekawa strona
  pisze w wiadomości iocm36$1jn$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 16 kwiecień 2011 20:10:

[...]

może i nie była. ale to i tak lepiej niż zamieszczanie wpisów przez jakiegoś anonima który wstydzi się podpisać.

Data: 2011-04-16 18:45:05
Autor: obserwator
Ciekawa strona
> [...]

może i nie była. ale to i tak lepiej niż zamieszczanie wpisów przez jakiegoś anonima który wstydzi się podpisać.

 o!..nagle refleks odzyskales bo liczysz na kolejna pyskowke, a potem do kasy?
Nic, z tego. Dalszego dyskursu z toba juz nie bedzie

I znowu wymysly: wstydzi sie podpisac? Doprawdy zadziwiajace jaka ty masz
chora wyobraznie?

 Ale tylko uzupelnie, abys sie nie czepial i plodzil kolejne bezwartosciowe
teksty(co pewnie ma dla ciebie jakas tam wartos wymierna w monecie), ze po
prostu zapomnialem wpisac nick.  Byl jednak moj loging, ktory jest wazniejszy
od nicku i ty na pewno go dobrze znasz:))

Data: 2011-04-16 20:54:43
Autor: Marek Czaplicki
Ciekawa strona
 obserwator pisze w wiadomości ioco3h$8b3$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 16 kwiecień 2011 20:45:

I znowu wymysly: wstydzi sie podpisac? Doprawdy zadziwiajace jaka ty masz
chora wyobraznie?

zainstaluj sobie w końcu czytnik grup dyskusyjnych, jak nie wiesz po angielsku to Ci podpowiem "news reader", w sieci jest tego od metra i wtedy on będzie Ci podpisywał jak zechcesz każdy post.
co do czyjejś wyobraźni to czy czytałbyś posty kogoś który by nie podpisywał się w ogóle albo niech zgadnę, np "pogromca obsrywatora". :)

Data: 2011-04-16 23:43:30
Autor: Andy Niwinski
Ciekawa strona

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iocomp$acu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Uważaj, nie pouczaj dzidzi, bo Ci zagrozi spotkaniem w cztery oczy. A jak Ci przywali jakimś Pokemonem, to dopiero zobaczysz, o....

Data: 2011-04-17 00:33:49
Autor: obserwator
Ciekawa strona
Andy Niwinski <aniwinski@interia.pl> napisał(a):
Uważaj, nie pouczaj dzidzi, bo Ci zagrozi spotkaniem w cztery oczy. A jak Ci przywali jakimś Pokemonem, to dopiero zobaczysz, o....

kolejny nowy nick bohaterze internetowy?

From: "Andy Niwinski" <aniwin...@interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?utf-8?Q?Uczcijmy_WIELKIEGO_M=C4=98=C5=BBA_STANU_!!?=
=?utf-8?Q?!?=
Date: Mon, 11 Apr 2011 06:58:15 +0200
logging-data="5299"; mail-complaints-to="ab...@eternal-september.org";
posting-account="U2FsdGVkX1+jOSwKrfq9j3YEvUMWLRQY"

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/30cca475327ef3ca?dmode=source

Data: 2011-04-17 09:19:09
Autor: Andy Niwinski
Ciekawa strona

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iodchd$78m$1inews.gazeta.pl...
[...]

 O jaki ty jesteś yntelygentny, dzidzia. Naprawdę wiesz  gdzie twoja myszka ma prawy klawisz? Bohaterem mnie nazywasz, a nie próbujesz grozić co to mi zrobisz? Pokemony się skończyły, smarku?

Data: 2011-04-17 07:27:51
Autor: cirrus
Ciekawa strona
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioco3h$8b3$1inews.gazeta.pl...
[...]
Na pyskówkę z toba zawsze można liczyć wszak jesteś pieniaczem.

--
stevep

Data: 2011-04-17 10:58:48
Autor: heÂŽsk
Ciekawa strona
On Sat, 16 Apr 2011 18:10:46 +0000 (UTC), " "
<fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):  > dla porządku zapytam. nazwa portalu to "Szechteriada". czy oni piszą o sobie > czy o kimś innym? nie sposób przecież znać wszystkich feblików w Polsce.

widzisz, jesli nie wiesz, to juz umrzesz w niewiedzy...no chyba, ze wezmiesz
jakiegos korepetytora, ktory bedzie ci tlumaczyl godzinami proste teksty?

Ale wspolczuje....natura nie byla laskawa dla ciebie.

 nie zmieniaj nickw lobuzie. --

Data: 2011-04-16 21:14:42
Autor: jacek
Ciekawa strona
juz ją hakerzy zepsuli?
działają linki do innych niz główna stron np.

http://szechteriada.org/wp/?page_id=7

Ciekawa strona