Ciekawa strona...

Data: 2012-08-29 20:57:35
Autor: Klin
Ciekawa strona...

   ...ale coś długo się włącza.
      http://nwonews.pl/

Data: 2012-08-29 21:31:10
Autor: Klin
Ciekawa strona...
W dniu 2012-08-29 20:57, Klin > pisze:

   ...ale coś długo się włącza.
      http://nwonews.pl/

      Zdaje się, że miała tylko jakieś przejściowe trudności.

Data: 2012-08-29 22:04:51
Autor: leszek niewiadomski
Ciekawa strona...
Am 29.08.2012 21:31, schrieb Klin >:
W dniu 2012-08-29 20:57, Klin > pisze:

   ...ale coś długo się włącza.
      http://nwonews.pl/

      Zdaje się, że miała tylko jakieś przejściowe trudności.
Wlacza sie, wlacza... Niezalezna od rozumu. Szkoda czasu i oczu.

--
ln.

Data: 2012-08-29 22:34:15
Autor: Klin
Ciekawa strona...
W dniu 2012-08-29 22:04, leszek niewiadomski pisze:
[...]

   Cóż są tacy co czytają tylko komiksy pewnie do nich należysz?

Data: 2012-08-30 08:28:26
Autor: leszek niewiadomski
Ciekawa strona...
Am 29.08.2012 22:34, schrieb Klin >:
[...]

Zamiast zamulac sobie mozg podobnymi g*wnami wole poczytac o Phallostethus cuulong, rybie co ma Priapum pod szyja, ktorym zapladnia samice i jednoczesnie ja przytrzymuje. Zyje toto w delcie Mekongu.
W waszym nocniku i zblizonyh organach jeszcze o tym nie donosili?
http://www.spiegel.de/wissenschaft/natur/mekong-fisch-traegt-genital-am-hals-a-852800.html
--
ln.

Data: 2012-08-30 08:33:38
Autor: Trybun
Ciekawa strona...
W dniu 2012-08-30 08:28, leszek niewiadomski pisze:

[...]

Nie chce mi się czytać,m ale tak z ciekawości - czy osobniki tego gatunku ryb podobnie jak niektórzy ludzie współżyją z osobnikami tej samej płci?

Data: 2012-08-30 08:43:03
Autor: leszek niewiadomski
Ciekawa strona...
Am 30.08.2012 08:33, schrieb Trybun:
[...]

Nic o tym nie ma. Rybki sa male do 2 cm i przezroczyste. Wiecej jest ponoc w pismie fachowym "Zootaxa". Nad Morzem Czarnym widzialem kiedys psy z dziwnymi sklonnosciami. Ale to pewnie upal?
Przewodnik na Galapagos opowiadal, ze zolwie maja podwojne czlonki. Jak jeden sie zmeczy i nie daje rady to kontynuuje drugim. O innych dewiacjach nie wspominal.
--
ln.

Data: 2012-08-30 08:54:24
Autor: Trybun
Ciekawa strona...

[...]

Szkoda, chciałbym poznać opinię grupowych homofobów na takie takie skłonności tych rybek.  A homoseksualizm wśród psów jest jeszcze bardziej powszechny niż wśród ludzi. Sam byłem świadkiem jak bezwstydnie kopulowały w miejscu publicznym. I to nie jakieś tam kundle, a psia arystokracja.

Data: 2012-08-30 10:48:08
Autor: leszek niewiadomski
Ciekawa strona...
Am 30.08.2012 08:54, schrieb Trybun:
[...]

Raz tylko widzialem zboczone (?) psy. W Rumunii za ancient regime'u. Za to mialem zabawe przed bodajze rokiem w Szklarskiej, jak przed poczta pieski praktykowaly seks grupowy. Ludzie sie cieszyli, robilem zdjecia, a wlascicielka nie chcac frustrowac stworzen zabrala suczke jak strony sie nasycily. Na odwiedziny boukuna nie bylo czasu.
--
ln.

Data: 2012-08-30 13:04:47
Autor: Klin
[...]