Ciekawa stronka na temat upadku polskich kolei

Data: 2013-09-07 17:22:50
Autor: Marek Czaplicki
Ciekawa stronka na temat upadku polskich kolei
 pisze na pl.soc.polityka w dniu pi膮tek, 6 wrze艣nia 2013 11:52:

Nigdzie indziej kolej nie straci艂a tak na znaczeniu jak w Polsce.
Zrobili艣my por贸wnanie. I to nie do Niemiec czy Francji, ale do innych
kraj贸w naszego regionu. Oto mapa kolejowych po艂膮cze艅 pasa偶erskich w
krajach regionu Europy Centralnej na 2013 rok (bez po艂膮cze艅 sezonowych).
Wida膰, 偶e Polska sta艂a si臋 na mapie kolejowej bia艂膮 plam膮.
http://www.zm.org.pl/?a=siec_kolejowa_ce-137

Jak to si臋 sta艂o, 偶e polska kolej w ci膮gu ostatniego dwudziestolecia
dozna艂a za艂amania bez precedensu w skali Europy?

Po mojemu, to mo偶e przyczyn膮 jest wyj膮tkowa na tej szeroko艣ci geograficznej liczba wszelakich zwi膮zk贸w w艣r贸d pracownik贸w kolei? Jakby by艂o ich mniej to mo偶eby smrodu w kiblach nie by艂o? :-)

Data: 2013-09-07 20:18:56
Autor: mi艣 z okienka
Ciekawa stronka na temat upadku polskich kolei

U偶ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:522b4487$0$1259$65785112news.neostrada.pl...

| Po mojemu, to mo偶e przyczyn膮 jest wyj膮tkowa na tej szeroko艣ci geograficznej
| liczba wszelakich zwi膮zk贸w w艣r贸d pracownik贸w kolei?

Policz pan sobie panie Czaplicki, ile zwiazk贸w zawodowych jest na szeroko艣ci W艂och? Mo偶e dlatego oni nam sprzedaj膮 trefne Pendoliono, zamiast my im?

Data: 2013-09-08 14:41:31
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 7 wrze艣nia 2013 20:18:

> [...]

Policz pan sobie panie Czaplicki, ile zwiazk贸w zawodowych jest na
szeroko艣ci W艂och? Mo偶e dlatego oni nam sprzedaj膮 trefne Pendoliono,

A po kiego patrze膰 na W艂ochy? Tam maj膮 swoj膮 mafi臋 i wida膰 im w to graj. My mamy swoje syfiaste kible. :-)

Data: 2013-09-09 00:26:27
Autor: mi艣 z okienka
Ciekawa stronka na temat upadku polskich kolei

U偶ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:522c7036$0$1264$65785112news.neostrada.pl...

| > |

| > |

| A po kiego patrze膰 na W艂ochy?

A na co chcesz patrze膰? Maj膮 wi臋cej zwi膮zk贸w zawodowych i strajkuj膮 cz臋艣ciej ni偶 Polacy. A mimo to mo偶emy pomarzy膰 i ich poziomie 偶ycia.

 Tam maj膮 swoj膮 mafi臋 i wida膰 im w to graj.

Ano wida膰 - w艂oska mafia im nie przeszkadza tak, jaka czerwona mafia, kt贸ra rz膮dzi polska gospodark膮.

 My
| mamy swoje syfiaste kible. :-)

Co nie jest zabawne.

Data: 2013-09-09 08:40:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Ciekawa stronka na temat upadku polskich kolei

U偶ytkownik "mi艣 z okienka" <miszokienka@.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l0itku$4q9$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Tam maj膮 swoj膮 mafi臋 i wida膰 im w to graj.

Ano wida膰 - w艂oska mafia im nie przeszkadza tak, jaka czerwona mafia, kt贸ra

To ju偶 nie 偶ydzi? A mo偶e czerwoni 偶ydzi?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-09 15:03:25
Autor: mi艣 z okienka
Ciekawa stronka na temat upadku polskich kolei

| To ju偶 nie 偶ydzi?

  zn贸w by艂e艣 w GazoWni pajacu?

Ciekawa stronka na temat upadku polskich kolei