Ciekawe Punto II

Data: 2010-06-05 00:53:35
Autor: marjan
Ciekawe Punto II
W dniu 05.06.2010 01:06, Hold pisze:
Ciekawie wygl±daj±ce punto 2.
Co o nim my¶licie?
Szukam czego¶ takiego, choć my¶lałem o czym¶ tańszym,
ale je¶li te dane s± prawdziwe, to nie wiem czy nie dołożyć.

To Twoje i robisz sobie reklamę, czy serio się zastanawiasz nad zakupem?

Ogólnie Punta fajne auta, zwłaszcza, je¶li szukasz czego¶ do miasta. Poza miastem też da się tym jeĽdzić (sam moim mykam regularnie na trasie Kraków-Przemy¶l), ale krótkie toto i słabe.. Na trasę szału ni ma.

I uważać na sondy lambda trzeba. Ja moj± na noc zawsze wykręcam bo kradn± na potęgę.

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-06-05 01:22:28
Autor: Olek
Ciekawe Punto II
On 2010-06-05 00:53, marjan wrote:

I uważać na sondy lambda trzeba. Ja moj± na noc zawsze wykręcam bo
kradn± na potęgę.

Ty żartujesz, czy na poważnie? :)

Data: 2010-06-05 01:33:14
Autor: Borys Pogoreło
Ciekawe Punto II
Dnia Sat, 05 Jun 2010 01:22:28 +0200, Olek napisał(a):

I uważać na sondy lambda trzeba. Ja moj± na noc zawsze wykręcam bo
kradn± na potęgę.

Ty żartujesz, czy na poważnie? :)

 Zapytaj zygę ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-05 14:12:52
Autor: to
Ciekawe Punto II
Olek wrote:

Ty ĹĽartujesz, czy na powaĹĽnie? :)

MASZPUNTO?!

Data: 2010-06-05 16:21:56
Autor: marjan
Ciekawe Punto II
W dniu 05.06.2010 16:12, to pisze:
Olek wrote:

Ty ĹĽartujesz, czy na powaĹĽnie? :)

MASZPUNTO?!

to (czy jak tam się można do Ciebie zwracać) tak przy okazji powiedz mi proszę, ale tak szczerze ;) czemu Ty tak bardzo nie lubisz punt i innych takich małych dupkowozów?
Bo naprawdę.. mam takowego, i o ile na trasie masz rację - jechać się tym przyzwoicie nie da, jak trzeba wyprzedzić ciężarówkę/autobus to najpierw muszę przepuścić wszystkich za mną, a sam wyprzedzam na końcu o ile miejsca wystarczy do rozbujania tego silniczkiem 1.1, ale po mieście naprawdę auto daje radę, a że raczej lubię dynamiczną jazdę (choć ciężko takową osiągnąć w Punto) to na światłach najczęściej zostawiam auta w tyle, chyba że ktoś chce się dowartościować* i mnie zostawić w tyle ;)

*) żart ;) (nie mam kompleksów porównując szybkość ruszania spod świateł do długości penisa)

Data: 2010-06-06 08:49:05
Autor: to
Ciekawe Punto II
marjan wrote:

to (czy jak tam się można do Ciebie zwracać) tak przy okazji powiedz mi
proszÄ™, ale tak szczerze ;) czemu Ty tak bardzo nie lubisz punt i innych
takich małych dupkowozów?

Bo są małe i wolne? ;)

[...]

Kiedy kupisz sobie kolejne auto z normalniejszym silnikiem to z pewnością zmienisz na ten temat zdanie. ;)

Data: 2010-06-07 23:00:32
Autor: DoQ
Ciekawe Punto II
marjan pisze:

[...]

Na światłach to i 126p dasz radę większości ;-)
Niesamowicie dziwi mnie "dynamika" zbierających się spod świateł. Dla mnie tak powolne turlanie się z miejsca zwłaszcza mocniejszym samochodem jest aż męczące...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-05 20:11:28
Autor: Olek
Ciekawe Punto II
On 2010-06-05 16:12, to wrote:
Olek wrote:

Ty żartujesz, czy na poważnie? :)

MASZPUNTO?!

MASZMÓZG?!

Data: 2010-06-07 23:02:33
Autor: DoQ
Ciekawe Punto II
marjan pisze:

Ty żartujesz, czy na poważnie? :)
;)

Znam takiego co się da pochlastać dowodz±c iż to prawda ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Ciekawe Punto II