Ciekawe, ciekawe

Data: 2012-01-27 11:27:26
Autor: mkarwan
Ciekawe, ciekawe
Do¶æ niezwyk³e wyznanie w ustach ministra cyfryzacji. Micha³ Boni przyzna³,
¿e ¶ci±ga z internetu muzykê oraz filmy. I jak doda³, nie uwa¿a, ¿e to
powinno byæ karane.
¼ród³o
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/376899,minister-boni-sciagam-filmy-i-muzyke-z-internetu.html

Data: 2012-01-27 11:33:08
Autor: jadrys
Ciekawe, ciekawe
W dniu 2012-01-27 11:27, mkarwan pisze:
Dość niezwykłe wyznanie w ustach ministra cyfryzacji. Michał Boni przyznał,
że ściąga z internetu muzykę oraz filmy. I jak dodał, nie uważa, że to
powinno być karane.
źródło
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/376899,minister-boni-sciagam-filmy-i-muzyke-z-internetu.html

I słusznie, nie łamie facet naszego prawa.

Data: 2012-01-27 13:03:19
Autor: jadrys
Ciekawe, ciekawe

[...]

Tak jestem, jest to tzw. użytek własny. - Nielegalne jest tylko rozpowszechnianie, ale w tym wypadku nie ma mowy o dalszym udostępnianiu przez *Boniego ściągniętych plików..*

Data: 2012-01-27 13:28:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Ciekawe, ciekawe

Użytkownik "jadrys" <ilich@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfu3sm$t4c$1news.icm.edu.pl...

[...]

Właśnie! I tu jest pytanie: czy żródło, z którego korzystał Boni umieszcza te utwory legalnie czy też nie? I o to kruszone są kopie.

"Przede wszystkim kopię możemy zrobić wtedy, gdy posiadamy licencję na oryginalny produkt i nie mamy na celu uzyskania korzyści majątkowych z tytułu powielania płyty. Kupując muzykę lub film nabywamy również prawo do prywatnego użytku, a więc korzystania z niej w gronie rodziny i znajomych. W związku z tym kopia przeznaczona do prywatnego użytku nie jest postrzegana jako nielegalna."

Data: 2012-01-27 20:39:47
Autor: jadrys
Ciekawe, ciekawe

[...]

Nic to Boniego nie obchodzi, skoro on pobrał pliki na własny użytek, a to nie jest zabronione w naszym kraju. Może je śmiało pobierać nawet w sieci P2P, byleby to nie były torrenty.

Data: 2012-01-27 21:11:08
Autor: Grzegorz Z.
Ciekawe, ciekawe
jadrys napisa³:

U¿ytkownik "jadrys" <ilich@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jfu3sm$t4c$1news.icm.edu.pl...

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jftuj1$jk0$2node2.news.atman.pl...
[...]

I s³usznie, nie ³amie facet naszego prawa.

Jeste¶ pewny?

Tak jestem, jest to tzw. u¿ytek w³asny. - Nielegalne jest tylko rozpowszechnianie, ale w tym wypadku nie ma mowy o dalszym udostêpnianiu przez *Boniego ¶ci±gniêtych plików..*

W³a¶nie! I tu jest pytanie: czy ¿ród³o, z którego korzysta³ Boni umieszcza te utwory legalnie czy te¿ nie? I o to kruszone s± kopie.

"Przede wszystkim kopiê mo¿emy zrobiæ wtedy, gdy posiadamy licencjê na oryginalny produkt i nie mamy na celu uzyskania korzy¶ci maj±tkowych z tytu³u powielania p³yty. Kupuj±c muzykê lub film nabywamy równie¿ prawo do prywatnego u¿ytku, a wiêc korzystania z niej w gronie rodziny i znajomych. W zwi±zku z tym kopia przeznaczona do prywatnego u¿ytku nie jest postrzegana jako nielegalna."

Nic to Boniego nie obchodzi, skoro on pobra³ pliki na w³asny u¿ytek, a to nie jest zabronione w naszym kraju. Mo¿e je ¶mia³o pobieraæ nawet w sieci P2P, byleby to nie by³y torrenty.

"puk! puk!"

"Kto tam?" - pyta zaspany Minister Boni.

"Elektrownia!"

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-28 08:44:30
Autor: Leprechaun
Ciekawe, ciekawe

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:11duzdul8i7sy$.tt8aih22uazi.dlg40tude.net...
[...]

Ale¿ siê usmiaaaa³eeeem!

BomBel

Data: 2012-01-28 10:32:19
Autor: jadrys
Ciekawe, ciekawe
W dniu 2012-01-27 21:11, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Niestety, stara prawda - "jak się chce psa uderzyć to kij zawsze się znajdzie" nadal aktualna. Po takiej wizycie "elektrowni" klient tak czy owak jest przegrany.

Data: 2012-01-28 11:42:31
Autor: Arnoldzik
Ciekawe, ciekawe
Dnia Sat, 28 Jan 2012 10:32:19 +0100, jadrys napisa³(a):

[...]

Niestety, stara prawda - "jak siê chce psa uderzyæ to kij zawsze siê znajdzie" nadal aktualna. Po takiej wizycie "elektrowni" klient tak czy owak jest przegrany.

Kiedy ostatnio widzia³e¶ jakiegos pracownika elektriowni?

Data: 2012-01-28 21:39:51
Autor: jadry¶
Ciekawe, ciekawe
W dniu 2012-01-28 11:42, Arnoldzik pisze:

[...]

Co dwa miesi±ce mnie nachodzi.

Data: 2012-01-29 09:22:43
Autor: Leprechaun
Ciekawe, ciekawe

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1mh7$ird$1node2.news.atman.pl...
[...]

Korzystasz z energii elektrycznej? No to p³aæ! Niby dlaczego inni mieliby p³aciæ za ciebie? Bycie komuchem nie uprawnia do zycia na koszt innych.

BomBel

Data: 2012-01-30 04:34:29
Autor: stevep
Ciekawe, ciekawe
Dnia 29-01-2012 o 09:22:43 Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw>  napisa³(a):

[...]

U¶ci¶lijmy, nie tylko trudno zobaczyæ pracownika elekrowni, ale i pr±du.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-27 22:15:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Ciekawe, ciekawe

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfuuia$nl5$1node2.news.atman.pl...

[...]

Boniego tak. Ale nie dostarczyciela tych plików. Chyba, że ów dostarczyciel ma umowę z twórcą, twórcami dzieł, króre udostępnia.

Prawo Autorskie
Art. 116.
 1. Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolnoÅ›ci albo pozbawienia wolnoÅ›ci do lat 2.
4. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa nieumyślnie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

I co ty na to?

Data: 2012-01-28 08:55:53
Autor: the_foe
Ciekawe, ciekawe
Boniego tak. Ale nie dostarczyciela tych plików. Chyba, że ów
dostarczyciel ma umowę z twórcą, twórcami dzieł, króre udostępnia.

przeciez nikt nie twierdzil, ze wstawiajacy plik w sposob nieuprawniony jest kryty, Mowimy tylko o Bonim i nie ma karnego paragrafu na to co robi. Co wiecej PA wyszczegolnia za laegalne korzystanie z utworu nieodplatnie jesli zostal on wystawiony publicznie.

--
the_foe

Data: 2012-01-28 10:32:09
Autor: jadrys
Ciekawe, ciekawe

[...]

1. Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
4. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa nieumyślnie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

I co ty na to?

No przecież ja o tym samym.. - Nie wolno tylko rozpowszechniać (udostępniać innym).. Jednak korzystający z klientów Torrent stają się również mimowolnymi udostępniaczami.

Data: 2012-01-28 08:52:18
Autor: the_foe
Ciekawe, ciekawe
[...]

ale to dotyczy ujecia cywilno-prawnego. W ujeciu postepowania karnego zrodlo pochodzenia filmow, muzyki nie jest istotne - tylko rozpowszechniajacy beka, sciagajacy nie ma obowiazku interesowac sie legalnoscia samego umieszczania w Internecie .

--
the_foe

Data: 2012-01-27 19:01:20
Autor: pluton
Ciekawe, ciekawe
[...]

Bosh, gdzie sie ten trep ulung ? Niech mu ktos da zakaz publicznego
otwierania dzioba.

Nullification

Data: 2012-01-27 22:41:14
Autor: raff
Ciekawe, ciekawe
On Fri, 27 Jan 2012 19:01:20 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Do¶? niezwyk?e wyznanie w ustach ministra cyfryzacji. Micha? Boni
przyzna?,
?e ¶ci±ga z internetu muzyk? oraz filmy. I jak doda?, nie uwa?a, ?e to
powinno by? karane.
?ród?o

Bosh, gdzie sie ten trep ulung ? Niech mu ktos da zakaz publicznego
otwierania dzioba.

Gras, Boni, cos duzo ich ;>

R.

Data: 2012-01-28 00:25:01
Autor: pluton
Ciekawe, ciekawe
>Bosh, gdzie sie ten trep ulung ? Niech mu ktos da zakaz publicznego
>otwierania dzioba.

Gras, Boni, cos duzo ich ;>

masowo uciekaja z pisu i wciskaja sie gdzie popadnie.

Nullification

Data: 2012-01-28 00:31:07
Autor: raff
Ciekawe, ciekawe
On Sat, 28 Jan 2012 00:25:01 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

>Bosh, gdzie sie ten trep ulung ? Niech mu ktos da zakaz publicznego
>otwierania dzioba.

Gras, Boni, cos duzo ich ;>

masowo uciekaja z pisu i wciskaja sie gdzie popadnie.

Cos ci sie chrzani, pluton ? Krew z krwi, sol ziemi Platformy.

Albo popatrz na tego:
http://static1.wpolityce.pl/site_media/cache/0d/b8/0db8e65c4bc140bfc0ffd505cda5224f.jpg

R.

Data: 2012-01-28 08:46:00
Autor: Leprechaun
Ciekawe, ciekawe

Uzytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9pc6i7l9a76i5rv0gfp0umuq213gegquq94ax.com...
wrote:

> [...]

masowo uciekaja z pisu i wciskaja sie gdzie popadnie.

Cos ci sie chrzani, pluton ? Krew z krwi, sol ziemi Platformy.

Zamknij morde ty "durniu, bydlaku i pajacu"! I co sku...synie, milo ci? Przypomniec jak tymi slowami wyzywales prezydenta B.Komorowskiego? No masz gnoju za swoje.

BomBel

Data: 2012-01-28 12:03:28
Autor: Arnoldzik
Ciekawe, ciekawe
Dnia Sat, 28 Jan 2012 00:31:07 +0100, raff napisa³(a):

wrote:

> [...]

masowo uciekaja z pisu i wciskaja sie gdzie popadnie.

Cos ci sie chrzani, pluton ? Krew z krwi, sol ziemi Platformy.

Ty to pewnie jeste¶ wielbiciel PiS? Pierdolisz jak pot³uczony.

Data: 2012-01-28 08:33:59
Autor: Leprechaun
Ciekawe, ciekawe

wrote:

[...]

Kwak, kwak. Ty debilu, bydlaku i pajacu!

BomBel

Data: 2012-01-28 08:46:41
Autor: the_foe
Ciekawe, ciekawe
[...]

najbardziej szokujaca jest niznajomosc prawa konstytucyjnego ministra. W Polsce "sciaganie", czyli nabywanie, niedplatne materialow na swoj uzytek nie jest przedmiotem prawa karnego (z wylaczeniem programow)

--
the_foe

Ciekawe, ciekawe